Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: hjälp nu är det kört...!!!

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    208
    Respekt
    18

    hjälp nu är det kört...!!!

    Hej! Jag lånade min kompis pokemon spelet. först så ville den inte spela upp så jag klicka på dvd-rom ikonen sen popup en meddelade tror dom menar uppdatering eller nåt sånt som jag inte hajade så jag tryckte och det en ett sträck som om nån laddnind ellel uppdatering på gång. sen startade den om och då kunde jag se pokemon spelet. Men mina ikoner har ändrat bild och jag kommer inte in i inställningarna längre. Det kommer ett meddelade att den försöker komma ut til internet hit och dit....vad ska jag göra nu? e det kört nu? Hur kan jag återställa eller fixa till?

    Tacksam för svar?

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Inlägg
    451
    Respekt
    18
    det går inte, du har pajat hans wii. hårt men sant.

  3. #3
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    132
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av feifam Visa Inlägg
    Hej! Jag lånade min kompis pokemon spelet. först så ville den inte spela upp så jag klicka på dvd-rom ikonen sen popup en meddelade tror dom menar uppdatering eller nåt sånt som jag inte hajade så jag tryckte och det en ett sträck som om nån laddnind ellel uppdatering på gång. sen startade den om och då kunde jag se pokemon spelet. Men mina ikoner har ändrat bild och jag kommer inte in i inställningarna längre. Det kommer ett meddelade att den försöker komma ut til internet hit och dit....vad ska jag göra nu? e det kört nu? Hur kan jag återställa eller fixa till?

    Tacksam för svar?
    Läs här. Kanske bra att flytta över även ditt problem till den tråden, för övrigt?

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    208
    Respekt
    18
    Kan man inte uppdatera om på nåt sätt? Men som tur går det att spela fortfarande men dte är bara inställningarna jag har pajati såfall.

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Inlägg
    451
    Respekt
    18
    okej, jag fattar inte... antingen blir väl Wiin brickad av en felaktig firmware eller så blir den det inte? dubbla news och weather channels har man ju hört, eller att dom inte längre funkar, men att inställningarna ska lägga av...? jaja, kontentan av detta är i alla fall "inget hajande - inget tryckande"!

  6. #6
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    115
    Respekt
    18
    SBS = Skit bakom spakarna

  7. #7
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    132
    Respekt
    18
    Svara inte mer i den här tråden, pls. Hans Wii är softbrickad och diskussionen hör hemma i "Brickade Wiis"-tråden. Se mitt tidigare inlägg.

Liknande diskussioner

  1. Guide: Konvertera videos till din psp
    By Fruktsoda in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 52
    Senaste inlägg: 2008-12-13, 14:00
  2. ps2 stängs av?? behöver hjälp!!
    By masong in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 12:48
  3. Nu är det riktigt illa (HJÄLP)
    By TheMuffinMan in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 12:04
  4. Lite hjälp om blandat !
    By ollebull in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-01-10, 17:34
  5. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •