Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Hjälp snälla Hansis! eller någon annan

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Hjälp snälla Hansis! eller någon annan

    Hej jag ska köpa en Nintendo ds lite !
    jag har läst alla trådar och jag fattar endå inget ahha.
    Kan någon vara snäll och förklara vad jag ska köpa för saker så att jag kan spela gba spel och nds spel på min ds lite. får man med en usb kabel så att man kan skicka över spel till tex m3 simlply eller får man med den till alla m3 som man köper? tack så mycket förklara som en bebis till mig tack

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    HAAAJjj

    Nu har jag köpt en ds lite
    de länken som du har skrivit om jag köper sakerna där kommer jag att kunna spela både gbaspel och nds spel asså alla gba spel över 4 mb också? eller?
    Jag tänkte jag ska köpa cyclo ds + simply ds då kan jag köra gba spel över 4mbyte och nds spel är det en bra idé eller? får man inte me usb programmerare om jag köper detta? usbprogrammerare är väl den men skickar över spel till nds va?


    Och kan du berätta vilka som kan spela alla gba spel asså inte bara 4mb spel.
    för att den står intee allt på sidan.
    Tex kan denna här spela alla gba spel och nds ? asså alla gba http://www.psxcare.com/product.php?xProd=586&xSec=81
    eller denna:
    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=586&xSec=81
    kan någon av dom spela allla gba spel asså exakt alla.

    [Och cyclo ds + simlply ds kan man spara spelet när man vill eller?
    och jag har en micro sd minneskort det är allt som behövs för att kunna spela både gba och nds spel asså alla gba som sagt]
    CYCLO DS + M3 DS SIMPLY + MICRO SD MINNESKORT DET ÄR VÄL ALLT SOM BEHÖVS FÖR ATT KUNNA SPELA ALLA GBA SPEL VISST? OCH ALLA ÖVER 4MBITE OCKSÅ? TACK SÅ MYCKET JAG VET ATT JAG FRÅGAR MYCKET MEN SIST JAG KÖPTE NÅT SÅ KÖPTE JAG FEL OCH MAN FICK ALDRIG LÄMNA TILLBAKA SÅ DENNA GÅNGEN VILL JAG VARA SÄKER PÅ ATT JAG KÖPER RÄTT TACK IGEN
    Last edited by omar_ahmad; 2007-07-08 at 22:51.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Köp det jag länkade till så får du grejor som fungerar bra för det du önskar göra.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    den äär för dyr jag har inte så mycket cash på mig just nu.
    jag e intresserad av denna CYCLO DS - MicroSD för DS LITE + Passcard 3
    med den kan man väl spela alla gba spel eller? mvh/omar

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    88
    Respekt
    18
    Hansi har skrivit vad du behöver. Om du vill göra det du skriver får skaffa det helt enkelt.

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    CycloDS har bara stöd för FAT filsystem och därmed inte större filer än vad nu FAT har stöd för. M3 perfect är en bättre produkt men kostar lite mer.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    M3 lite är nog det bästa GBA kortet, en av dom iaf
    sen ett r4 för NDS spel så är det klart, går på nån hundringar

    CycloDS stödjer FAT32 också, men är inget att rekomendera då du inte behöver det på 1-2gig korts.. och du får slowdowns om du kör med dåliga sandisk kort.
    Last edited by diggyz; 2007-07-26 at 18:35.

Liknande diskussioner

  1. snälla hjälp
    By shifty93 in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 18:09
  2. SnÄlla HjÄlp!
    By olssson in forum X-B.I.T. support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-26, 22:37
  3. BehÖver Verkligen HjÄlp Med Anslutningar! SnÄlla HjÄlp!!!!
    By Kalle112 in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-19, 21:46
  4. Hjälp snälla...
    By thejonas in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2003-01-14, 23:33
  5. HJÄLP HANSI ELLER NÅGON PÅ PSXCARE
    By Erik in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-02-21, 21:04

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •