Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: Är PSXCARE skickliga?

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Question Är PSXCARE skickliga?

    Jag tänkte köpa mig ett Wiikey med installation till mitt Wii. Kan jag lite på att jag får det proffsigt gjort av PSXCARE? Det är väl ingen bakfull sommarjobbare som utför operationen ?

    Löder ni förresten fast det direkt eller använder ni kablar? Kablar verkar vara att föredra?

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    115
    Respekt
    18
    förväntar du dig att någon ska svara att psxcare suger på deras egna forum?

    Jag har ingen erfarenhet av dom men jag skulle inte tveka en sekund på att lämna till dom, antar att man får någon garanti på jobbet de gör så det ska inte vara några problem.

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Nyköping
    Inlägg
    196
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av isterband Visa Inlägg
    Jag tänkte köpa mig ett Wiikey med installation till mitt Wii. Kan jag lite på att jag får det proffsigt gjort av PSXCARE? Det är väl ingen bakfull sommarjobbare som utför operationen ?

    Löder ni förresten fast det direkt eller använder ni kablar? Kablar verkar vara att föredra?
    Jag lämnade in fyra wii för chippning (wiinja).. ingen av dom har strulat.
    Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
    Wii - Wiinja Deluxe
    NintendoDS - R4
    Xbox - SmartXX - SOLD!
    http://profile.mygamercard.net/crsan
    http://www.minhembio.com/crsan

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    43
    Respekt
    18
    Om vi säger så här: Psxcare har som namnet antyder funnits sedan Playstation 1 var det som gällde. De är alltså gamla i gemet, och hade de varit dåliga på sitt jobb hade de knappast haft kunder fortfarande.

    Det är alltså inga nybörjare som startatade upp någon hobbyverksamhet för ett halvår sedan, utan en mycket rutinerad butik som garanterat har goda rutiner för hur man ska gå tillväga när mn chippar. Och med deras tio år (eller vad det nu är?) i branschen så vet de nog hur man anstäler bra sommarjobbare om det nu behövs...

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    34
    Respekt
    18
    Jag är en mycket nöjd kund...

  6. #6
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    PSXCARE är MYCKET skickliga och du får dessutom GARANTI på jobben de gör.

  7. #7
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Nyköping
    Inlägg
    196
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av DjingisKahn Visa Inlägg
    Sorry för att jag går OT, det är för att det tyvärr inte går att pm:a :/

    Crsan jag såg att du bor i Nyköping :P Själv bor ja i Stigtomta. Har du ngn msn eller nåt som jag skulle kunna nå dig på?

    Än en gång sorry för OT.
    Sure, skriv din mailadress här så lägger jag till dig.

    EDIT: Nevermind, såg din mail i invitestråden.
    Last edited by crsan; 2007-07-09 at 09:21.
    Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
    Wii - Wiinja Deluxe
    NintendoDS - R4
    Xbox - SmartXX - SOLD!
    http://profile.mygamercard.net/crsan
    http://www.minhembio.com/crsan

  8. #8
    Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Inlägg
    451
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Grimmy Visa Inlägg
    Om vi säger så här: Psxcare har som namnet antyder funnits sedan Playstation 1 var det som gällde. De är alltså gamla i gemet, och hade de varit dåliga på sitt jobb hade de knappast haft kunder fortfarande.

    Det är alltså inga nybörjare som startatade upp någon hobbyverksamhet för ett halvår sedan, utan en mycket rutinerad butik som garanterat har goda rutiner för hur man ska gå tillväga när mn chippar. Och med deras tio år (eller vad det nu är?) i branschen så vet de nog hur man anstäler bra sommarjobbare om det nu behövs...
    instämmer helt.

  9. #9
    Registrerade
    Nov 2003
    Från
    Ljusdal
    Inlägg
    93
    Respekt
    21
    Har låtit PSXCARE chippat två xbox-colsoller åt mig, och lagat en.. Dom är till 100% TOPPEN!!

    Så ja, PSXCARE är väldigt skicklig.. Litar på dom till 110%

  10. #10
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    58
    Respekt
    18
    Har själv inte köpt något från psxcare sedan det begav sig när det var som hetast med PSX!

    Nu har jag dock beställt en xbox 360 härifrån trots att det finns gott försäljare av flashade och chippade boxar här i södra norrland (gävle), både privatpersoner som mekar hemma men även företag.

    Anledningen till att jag valde Psxcare? Jag vet att dom gör proffsjobb, lämnar garanti och att dom har ett grymt supportforum! Därför väntar jag hellre några dagar extra på min maskin!

  11. #11
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Prexis ... Låter du psxcare göra jobbet har du 110% support både på forumet och av psxcare ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  12. #12
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    Psxcare är skitbra att ha och göra med! Erbjöd sig till och med att hjälpa till extra med min födelsedagspresent till flickvännen! Sådan kund omtanke uppskattar man!

  13. #13
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    och med det menar jag inte att om du gillar skit så är de extra bra att ha att göra med, utan att dom är verkligen hyvens!

    Höjer min intelligens genom att skriva flera inlägg!

  14. #14
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    28
    Respekt
    0
    Jag har chippat/firmwaremoddat konsoller (1 PS1, 2 PS2, 3 XBox, 1 Wii, 1 XBox 360 och 1 PSP) hos sju olika handlare (varav fyra i Sverige). PSXCARE har delad förstaplats (ensam förstaplats bland de svenska) när det gäller kompetens, service och snabbhet, och jag drar mig inte för att rekommendera dem.

Liknande diskussioner

  1. thnx till psxcare
    By Tao in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 16:56
  2. Flasha hos psxcare, hur göra?
    By Fuckface in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 23:18
  3. 360 flashat hos psxcare säljes.
    By lechill in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 11:14
  4. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •