Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Streama AVI

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    21
    Respekt
    0

    Streama AVI

    Tja
    Jag hittade igårkväll en guide på intenet som förklarar hur jag med hjälp av tversity kan streama avi-filer till min ps3 (länk: http://www.ps3hax.net/index.php/topic,721.0.html ). Jag har gjort allt på datorn som jag ska göra, men oturligt nog körde jag fast på sista steget som ser ut så här: 6. Do the Search for servers on your PS3 and it should now find Tversity server and from there you all know how to play your videos etc.

    Jahapp tänkte jag och startade min ps3 för att titta efter hur man gör en sök efter mediaservrar. Ja, som ni kanske förstår vid det här laget så hittade jag inget sånt och det är det jag vill fråga efter hjälp om här. Kan nån förklara för mig vart jag kan söka efter servrar på min ps3?

    BTW så har jag firmware 1.51

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Uppdatera firmware på din PS3 först, search for media server valet är nog kanska färskt. Menyvalet finns i alla tre menyerna för att spela upp musik, visa bilder och se på film.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Ja, jag läste någonstans att det valet inte kom förrän fw 1.80 så där har vi anledningen till att jag inte hittade det på min 1.51a. Får se om jag uppdaterar eller om jag ska vänta lite till på en iso-loader.

Liknande diskussioner

  1. Streama filmer från datorn till xboxen??
    By brum8 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 19:04
  2. streama bilder genom relax
    By Robba in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-01, 18:24
  3. Streama RAR-bibliotek som i XBMC på sin PC
    By Tenbrink in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 19:10
  4. Streama film till pspn
    By Cillus in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 20:48
  5. Streama??
    By FjunX in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 18:23

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •