Imorgon är det tänkt att jag ska iväg och köpa ett beg xbox 360. Enheten blev flashad igår pga av min förfrågan ( hans kompis som tydligen var duktig på det hela gjorde det). Idag fick jag bara några kortare svar då han inte hade tid att prata, samt att han kanske inte visste mer.
Jag har läst lite överallt, bland annat här på forumet om flashning osv.
Så jag frågade honom om det var Iextremes senaste flash vilket det tydligen var ( Jag var inte om han har en aning om vad han talar om)
Men i vilket fall, Saken är den att jag har en kontakt som säljer ett 20-tal brända xbox360 spel som han hade till sin konsoll som numera är sönder. Jag kan få köpa dom billigt genom att ta mig upp några mil i landet.
Det som fick mig att fundera var det att jag läste något om att "spelen måste vara korrekt patchade för firmwire osv"
Kan det vara någon risk att dessa spel ( som fungerar för hans flashade xbox) inte funkar till mitt 360 då det innehaver ett annat firmwire, eller liknande?
Tyvärr är inte möjligt att åka upp och köpa ett spel och sen köpa resten vid success. Så jag vänder mig till er och hoppas på ett korrekt svar.
Tack på förhand!
MVH FEX
Bookmarks