Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Ljuspistoler

  1. #1
    Rom Raptor Guest

    Post Ljuspistoler

    Fungerar europeiska ljuspistoler bara med europeiska spel går det att fixa så att man även kan köra amerikanska och japanska på något vis?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Det är olika med olika spel och pistoler. Alla spel vi testat från europa och japan har fungerat med alla pistoler. House of the dead 2 från usa har vi bara fått igång med MadCatz pistolen, dock hade vi inte så många andra att testa med vid samma tillfälle som vi hade tillgång till spelet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    [spd] Guest

    Question

    Fungerar ljuspistolerna på en WideScreen TV?

    har för mig PSX varianterna inte funkade på widescreen...

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Det är nog snarare 100Hz som är problemet, vilket de flesta widescreen TV använder.

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    [spd] Guest

    Post

    Ok, jag har en lite billigare modell av widescreen tv som inte skryter med 100hz..
    Och de flesta spelen kör i 50-60hz så det borde fungera på den?

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Då skall det fungera oavsett om spelet är 50Hz eller 60Hz. Det är bara 100Hz eller andra typer av icke-standard bildbehandling som ställer till problem.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Apr 2002
    Från
    Göteborg, Sverige
    Inlägg
    16
    Respekt
    0

    Post

    Misär.
    Jag som precis står redo att köpa en 100Mhz 32" Widescreen TV..
    Finns det några ljuspistoler som funkar på 100Mhz?
    Don't hate the players, hate the game.

Liknande diskussioner

  1. Spel till ljuspistoler
    By mijo53 in forum Playstation - spelfrågor
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2001-10-26, 01:45

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •