Har haft en flashad 360 (samsung) sedan drygt 1 år tillbaka. Köpte en ny 360 orginal förra veckan, men var tvungen att lämna tillbaka den då den lät något fördjä****t. Min gammla 360 låter inte speciellt mycket förutom när jag matar den med orginalspel och dvd:n spinner loss. Själva fläktljudet är ingenting jag har upplevt som störande. Däremot lät fläktarna i klass med en damsugare på den nya boxen och det var till och med så att fläktljudet överöstade dvdspelaren. I diverse forum har man ju läst att många klagar på ljudet i sina 360, men frågan är hur det kan skilja så mycket på min gammla 360 kontra den nyare boxen? Hur som helst var det inga problem att lämna tillbaka den nya boxen. Fick ett infall när jag lämnade tillbaks den och bytte den mot en ps3:a - något jag ångrade ganska snabbt. Nu är hur som helst ps3:an såld och jag känner ett desperat köpsug efter en 360, men jag vet inte om jag pallar med att få ännu en 360 som överöstar ljudet i en serverhall. Tror ni jag bara haft tur med min nuvarande box eller otur med den nya?
Bookmarks