Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Hur skapar jag .thm-filer till mina filmer?

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    0

Hur skapar jag .thm-filer till mina filmer?

Halloj! Som ni kanske förstår så har jag problem med .thm-filerna till mina mp4 filer. Filmerna som jag har laddad ned från google video kan inte min psp lokalisera eftersom jag saknar thm.-filer till dom, så jag undrar om det finns något sätt att skapa .thm filer på, eller att kringgå problemet på något annat sätt?

Om det är till någon hjälp så har jag frimware 3.03

Registrerade
    Apr 2007
    Respekt
    18
    behöver man det på den firmwaren? Sök på google på psp video 9. gratis converter som funkar skitbra. va säker på att välja rätt firmware i listan när du konverterar

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    0
    Jo, jag använde en äldre version utav video 9 innan, som skapade .thm-filer, men nu så har jag inte den versionen längre utan bara dom nyare som kräver att man har firmware 3.30 (så som jag har förstått det) för att det ska fungera (den skapar .jpeg-filer istället för .thm). Men om det är någon som vet vart jag kan skaffa mig fw 3.30, 3.40 eller 3.50 så skulle problemet nog lösa sig.

Jag letade innan efter dessa äldre updateringar på sonys offeciella eu-hemsida men fann bara 3.51 som jag givetvis inte vill ha med tanke på att jag inte kan nedgradera min psp efter det.

Registrerade
    Apr 2007
    Respekt
    18
    Tanka en äldre från psp video 9's hemsida.

Registrerade
    Apr 2007
    Respekt
    18
    En lista på nerladdningsbara FW´s från Sony får du här: http://www.psp-hacks.com/category/36

På tal om videokonverterare, PSP Video Converter är riktigt grymt, och gratis det med
    Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
    Firmware: CFW v3.80 M33-5

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    0
    Tack för alla era svar!
    En undran bara angående installationen utav uppdateringar.
    På Sonys officiella amerikanska hemsida så varnar dom bl.a. för att man uppdaterar ej armekanska psper via deras hemsida, dvs. att alla som uppdaterar sin psp där som ej är utav 1001 typ löper risk att få fel i systemet.

"This update is for customers who own PSP® systems with model number PSP-1001 sold in North America. DO NOT update your PSP® system through this Web site if you purchased your system outside North America. There is no guarantee of proper operation with models sold outside North America."

Är det bara som dom skriver eller finns det någon slags "regions koppling" mellan uppdateringar också? Dvs. en specifik typ av uppdatering för 1001 och en annan för 1004 modellen?
    Är de uppdateringarna som jag fick en länk till säkra för en psp 1004?

Registrerade
    Oct 2006
    Respekt
    19

?

skum stavning sitter med pspn men nu hanger jag inte med behover man inte thm filerna har altid trot att det aer so? har 3.40oea?

Liknande diskussioner

1. Hur kommer jag tillbaka till XBMC efter en reset?
    By fArGo_sWe in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2006-11-26, 23:33
  2. flashad ts-943 med fel nyckel v. 4.2a
    By QuBaR in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 20:31
  3. Rosa EvoX logga, hur får jag bort den?
    By PureDigital in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2005-03-02, 08:53
  4. någon som vet hur man gör en genväg till mina filmer i xmc
    By bitniver in forum BIOS versioner och flashning
    Senaste inlägg: 2004-06-12, 16:41
  5. 6.6 Guide till streaming i XBMC av fArGo_sWe
    By fArGo_sWe in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Senaste inlägg: 2004-04-21, 10:14

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner