Idag fick jag min s-video kabel till min dreamcast och när jag testade den på min tv så blev bilden svart/vit, inget flimmer bara färglös...
jag har s-video till min ps2:a och det fungerar perfekt.
Är det någon som kan säga vad som är fel?
Idag fick jag min s-video kabel till min dreamcast och när jag testade den på min tv så blev bilden svart/vit, inget flimmer bara färglös...
jag har s-video till min ps2:a och det fungerar perfekt.
Är det någon som kan säga vad som är fel?
Borde fungera, åtminstonde på en europeisk XBOX då dessa alltid ger färgbild på PAL tv. Oftast när man får svartvit bild med s-video så beror det på att man kollat via en scartadapter men inte har stöd för s-video genom scarten...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Men vad kan jag göra för att lösa detta problem? Jag har en ny tv med en separat ingång för s-video... är det fel på kabeln?
Prova att byta kabeln!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ska göra det... tack för hjälpen...
Bookmarks