Visar resultat 1 till 20 av 20

Diskussion: Lite tankar kring ett Xbox360 köp

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    21

    Lite tankar kring ett Xbox360 köp

    Har länge tänkt ifall det är egentligen är värt att punga ut 30k på en speldator efter den 22juli då det är prissänkning från Intels sida. Det är ialafall vad jag skulle behöva enligt mina krav. Min nuvarande dator orkar inte riktigt med längre. Tänker speciellt på Oblivion under Cedega (GNU/Linux). Vad tror ni? Är det värt det? Spelmarknaden för Windows verkar gå mot en säker död när man tittar på releaserna.

    Sitter nu på en ps3a som jag använder som htpc men det finns varken loader, chip eller nåt annat hack som gör det möjligt att spela "backups" förutom några få spel som går att fixa med proxy server. Dessutom saknar jag rumble lite.

    Så jag funderar nu på en 360... Det första jag tänker på när någon säger 360 är bristande kvalité. Har jag fel när jag tänker så? Jag minns momentet när jag fick min ps3 mycket bra. Där kan man tala om kvalitetsintryck. Den kraschar aldrig, är tyst och presterar väldigt bra. Man läser jämt om dessa returer och senast läste jag att det kommer kosta Microsoft en miljard dollar för alla reparationer och ersättningar ( http://www.comcast.net/news/index.js...&cvqh=itn_xbox ). Dock hör man att de sköter returbiten bra.

    Har läst på lite och förstår att jag måste köra iXtreme firmware för att inte bli bannad från live till bekostnad av spelutbudet. Har inte letat sådär jättenoga efter svar så ni får ursäkta ifall jag tar upp något som redan har varit uppe på tapeten. Både Hitachi och Samsung ska tydligen ha stöd för det nya firmware:t och jag antar att PSXcare lägger med det när man köper en box.

    Sen kör jag inte Windows förutom under Virtualbox vilket inte ger mig direkt hårdvarutillgång utan jag kör Kubuntu för närvarande så man undrar hur det funkar med layerbreak och så? Tror ni K3B eller Nerolinux (Ahead Nero) fungerar bra för ändamålet?

    Jag funderar på hur det blir med Oblivion. På PS3 ingår Knights of the nine och man ska tydligen få delar av Shivering Isles via PSN senare. Måste man köpa Knights of the nine från Live marketplace eller kan man ladda ner det gratis? Finns det möjligtvis någon release av det? Ett annat problem blir väl att få tag på Oblivion och Sivering isles då de inte finns på Torrentleech längre.

    Vilka spel bör man tanka? Det första jag tänker på är Oblivion och Gears of war men det finns väl många fler 8/10 / 8/10+ spel där ute som går att få tag på?

    Jag hoppas jag får några svar. Ha d gött!
    Last edited by razor1394; 2007-07-11 at 22:28.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Köp en 360 och hoppas den inte pajar. Det är ju inte ALLA som går sönder som tur är.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    21
    Jo det är ju klart. Såg dock att Aftonslynan har en artikel gående detta. Jag hatar AB ganska starkt men man blir ju lite fundersam när man läser den, http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...114276,00.html . 50% o.O!! Jag antar dock att ni ger åtminstånde ett års garanti på enheten eller?

    Är det fortfarande viktigt att välja ett visst märke på dvd enheten när man köper ny box typ Samsung som det var förut?

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Jag har köpt 3 stycken 360's (alla med Samsung och färdigflashade från psxcare). Två hem och en som jag har på jobbet. Har inte haft något problem med nån av dem. Fast jag kanske har haft tur.....
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Aftonbladets artiklar läser man bara för att fördriva tiden, inte för att man på något sätt någonsin skall ta dom på minsta lilla allvar. Snart är det enligt dom en dold kvinnosjukdom att få red ring of death.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    21
    Okej, tack för svar. Såg att ni gav ut 1års garanti iallafall men skulle någon kunna svara på de andra frågorna kanske? Tack.

  7. #7
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    Generellt sett köp inte en 360, jag ångrar skarpt mitt köp... Hade jag vetat hur jävla snåla och giriga microsoft verkligen är så hade det aldrig blivit ett köp...

    först och främst så betalar du för ditt live konto, sedan betalar du för tjänsterna i den, som är spammade med reklam! Samt att microsoft tvingar 3de parts företagen att ta betalt för allt extra material som ges ut... Tex gears of war tillverkarna ville ge ut lite extra banor gratis via live, men det förbjöd microsoft så de kostar pengar...

    Så tro mig, allt extra till oblivion kommer att kosta pengar!

    Tips, köp en wii tills du kan chippa ps3an... wiin är verkligen rolig! och kul spel.

    förstår inte alla här som bara springer och köper en ny 360 såfort den de har kraschar... fasen, det är ju värsta försäljnings iden, gör en konsoll av så sunkig kvalitet att folk måste köpa flera konsoller medans deras andra är inne på reparation...

    undvik 360...
    tro mig jag är inget fanboy alls av någon konsoll... du fick fakta där, ja förutom mitt lilla förakt inlägg om flerinköpshandlare :P

  8. #8
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    21
    Tack för ett starkt svar. Jo jag är själv lite allergisk för Microsoft och det verkar inte som det blir något undantag nu heller. Har tänkt på Wii sen några timmar sedan och det kan mycket väl vara en bra kandidat. Har själv en Wiimote och en nunchuck som jag använde till datorn och bara den kombinationen kändes hur skön som helst. Har även en remote sensor bar.

    Förstår verkligen att Wii är kul. Det hör man av nästan alla som recenserar enheten förutom vissa få. Är dock lite chockad över att grafiken nästan liknar den på PSP. Men jag antar att man kanske kommer över det?

    Och vad är det som gäller isåfall? Wiikey, Cyclowiz?

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    20
    Alla har rätt till sin åsikt, även du min käre fetjesus men tycker din post och dina åsikter suger....

    Eftersom du hänger här antar jag att du har en flashad/chippad 360 o således skaffar de flesta nya spekl för 20 kr styck...vem är snål och girig då????

    Snälla jämför inte Wii med 360...inte samma typ av maskin alls...

    Hur kommer det sig att ps3 behöver 50 gb för ett spel som 360 behöver 7gb för och ändå är alla 360 spel snyggare än motsvarande ps3 spel idag...hur kommer det sig att fler o fler ps3 exklusiva spel blir tillgängliga även för 360 me jag vet inget spel som gått åt andra hållet...

    Visst 360 har en del kvalitetsproblem det vet alla...men du har garanti i 3 år och MS är ändå jävligt smidiga på att byta ut din även om det tar 2-3 veckor.

    Min gamla blev bannad..köpte en ny direkt, flashade den med Ixtreme när det kom och spelar som fan på live...den banande sålde jag till en kille som bara lirade offline....

    Resten av året innehåller minst ett 20-tal spel som jag vill spela iaf som:
    GTA4
    Assassin's cred
    Mass effect
    Stuntman
    call of duty 4
    fifa 08
    nhl08, nhl2k8
    nba08
    sega rally
    halo3 (lite tveksamt men många längtar efter det)
    army of two
    kane and lynch
    splinter cell 5
    blue dragon
    moto gp07
    stranglehold
    skate plus nya tony hawk
    virtua fighter 5 (oj vart är onlinestödet för ps3????)
    the club
    project gotham racing 4

    säkert glömt ett tiotal spel man vill ha som fan....

    Men visst ps3 ha rju metal gear solid 4 som kommer ut samtidigt som nya gran turismo 2009 eller så och iaf GT lär suga fett jämfört med tex Forza 2.

    sju miljoner männsikor betalar gärna 60-70 kr i månaden för att lira online inkluderat mig själv... visst vi alla kan ha fel och vara jättelurade av snåla MS men är ändå tvkesam till det...sen måste man ju inte tanka saker från live...

    jaja valet är dit men jag ångrar inte in 360 för en endaste sekund...

  10. #10
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    46
    Respekt
    19
    Trots att min 360 ä trasig....så är jag helt jävla nöjd med vad den har gett mig i spel ,och presterat för mig!
    XBOX LIVE är absolut PERFEKT!
    Ingen annan konsoll har så inarbetat online spelande!
    Och liven är värd varenda krona!
    Men smaken e ju som baken!.... Min bror har en ps3 och visst den e kul å spela på,men så mycke mer än 360 är den inte,förrutom bluerayen!

    Ang wii så är den faktiskt himla kul att spela på! =)
    Men inget jag satsar på om jag vill ha flera timmars underbart spelande =)
    Last edited by hellsekka; 2007-07-12 at 22:15.

  11. #11
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av fetjesus Visa Inlägg
    Generellt sett köp inte en 360, jag ångrar skarpt mitt köp... Hade jag vetat hur jävla snåla och giriga microsoft verkligen är så hade det aldrig blivit ett köp...

    först och främst så betalar du för ditt live konto, sedan betalar du för tjänsterna i den, som är spammade med reklam! Samt att microsoft tvingar 3de parts företagen att ta betalt för allt extra material som ges ut... Tex gears of war tillverkarna ville ge ut lite extra banor gratis via live, men det förbjöd microsoft så de kostar pengar...

    Så tro mig, allt extra till oblivion kommer att kosta pengar!

    Tips, köp en wii tills du kan chippa ps3an... wiin är verkligen rolig! och kul spel.

    förstår inte alla här som bara springer och köper en ny 360 såfort den de har kraschar... fasen, det är ju värsta försäljnings iden, gör en konsoll av så sunkig kvalitet att folk måste köpa flera konsoller medans deras andra är inne på reparation...

    undvik 360...
    tro mig jag är inget fanboy alls av någon konsoll... du fick fakta där, ja förutom mitt lilla förakt inlägg om flerinköpshandlare :P
    Men ge dig! Du har knappt varigt medlem här i 2 månader o detta var ditt 3dje inlägg!

    Har du inte 56kr för online spel? kontakta mig så ska jag betala!

    sen reklam i xbox live??? jepp den finns där det är det är en liten bild i höger hörn reklam på det som finns o ladda ner på live. Stör du dig på den så har du det inte lätt.

    MS tvingar inte tredje parts o ta betalt DET ÄR TREDJE PARTS SOM TAR BETALT SJÄLVA FÖR O FÅ MER CASH!!! SOM EA!!!!

    "gör en konsoll av så sunkig kvalitet" Snackar du om PS3 nu?

    Vi kommer köpa nya och nya 360 för vi vet att vi har det bästa spelutbudet nånsin och bättre grafik än både PS3 och Wii! och bästa live tjänsten för ynka 56kr i månaden tre år för 2016kr Pengar som man har om man inte köper ps skiten.

  12. #12
    Registrerade
    May 2003
    Inlägg
    163
    Respekt
    22
    Gjorde själv den dummheten att byta in en 360 mot en ps3:a, då min senaste 360 hade fläktar som lät som en damsugare. Ångrade mig ganska snabbt efter att ha testat ps3:an's livetjänst en kväll. Måhända är PS3:ans livetjänst gratis medan xbox live kostar ett par kronor, men man får som sagt vad man betalar för. Nu är hursomhelst PS3:an såld och en ny 360 har inhandlats. Köp en PS3 om du absolut vill kunna spela blueray filmer, men vill du ha en spelkonsol så finns det bara ett vettigt alternativ idag. För de som fortfarande tvivlar. Lyssna på denna låt
    http://www.docadamsaudio.com/sarcast...ickinGames.mp3

  13. #13
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    huruvida spelen är snyggare eller inte bryr jag mig inte i, bryr mig heller inte i om 360 har världens största inbyggda.
    och huruvida reklamen täcker hela live eller inte spelar ingen roll, vad jag säger är att jag betalar dubbelt för allting på live... via reklam via xbox live samt för de extra tillbehöver jag vill tanka ned.
    Och javisst jag har garanti, men det är fortfarande inte acceptabelt! hmm lite ledsen att jag blev indragen i en fanboy diskution(eftersom jag håller på varken eller, och gillar inte alla dessa analogier som folk kastar fram och tillbaka mot varandra) men men, du tycks tycka att det är fullt och helt ok att köpa en bil som har så dålig kvalitet att du med största sannolikhet måste lämna iväg den för reparation efter ett kortare tag. För det är vad man gör när man köper något med så undermålig kvalitet. Och inte bara det, genom att göra det så godkänner man ju samma sätt att producera en produkt på för framtiden. Nu vet ju microsoft att det är helt ok att rusha på en produkt för att få ut den på marknaden för att sedan fixa den i efterhand(lite som microsofts mjukvara mao :P)

    Vilka spel du vill spela är helt jäkla irrelevant för en diskution i ämnet.

    Och anledningen till att spelen tar upp så mycket mera på ps3 är ju såklart kopieringsskäl, men det lastar jag inte mot en konsoll huruvida den är bra eller inte. Och att spelen i vissa fall, enligt vissa är snyggare på 360n är ju såklart för att utvecklarna har haft längre tid att lära sig programmera mot 360ns hårdvara.

    Men för en som designar hårdvara och faktiskt vet hur man lägger upp beräkningsscheman så ser man ju helt klart att ps3an utklassar 360 i beräkningskapacitet(dvs den är mycket kraftfullare)

    Och med det vill jag inte säga att den kommer att vara effektivt kraftfullare(bara att den har potentialen). Ps3an är som ps2an en mycket svårare konsoll att utveckla mot, då den har mera spe******erad och riktad hårdvara. Dvs cell processorn är inte ett direvat av i386 arkitekturen som powerpc processorn är.

    Sedan en sak till, hur länge har du tänkt haft din 360? multiplisera antalet månader med 60 + inköps kostnad så har du 360ns verkliga kostnad. För som så många säger här så används ju oftast 360n online.

    Microsoft är smarta, men de spelar inte ett rent spel. Dom färdigutvecklar inte sin konsoll, utan släpper ut den halvdan för att få en edge mot andra konsoller, de tar dubbelt betalt för sina tjänster och nu senast börjar binda ihop konsollen med sitt vista också.

    Sony har ju iofs också sina mörka sidor...

    förövrigt så anser jag att man inte är smartare och mer kunnig för att man skrivit 200000 inlägg på det här forumet, vilket vissa helt klart anser. Och jag har inget problem med att betala för mig, men jag gillar inte att bli lurad. För det är ytters tveksamt till att ta betalat för samma tjänst flera gånger. Speciellt när man säger att live är en del av 360ns känsla.

    Känns som att många här lever i någon form av ha rus, måste ha nu nu nu nu. Så därför är kan man inte vänta och ge sony en chans att utveckla sina online tjänster. Spelen kommer att komma...

    Jaja jag vet hur ni känner det, jag var likadan också när jag var yngre :P

    Sony suger förövrigt också otrevligt sätt de kör med när de gäller de olika marknadernas prislägen.

    Nu ska jag iaf lämna den här diskutionen, har aldrig haft för avsikt att bli indragen i en fanboy strid, fast det är väldigt lätt att bli defensiv för den "andra" sidan när man ser hur mycket folk överreagerar på ett inlägg.

    Insåg att jag skrev vissa saker flera gånger, svarade på flera inlägg... skitsamma

  14. #14
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    18
    Respekt
    0

    360 fanboys vs icke ps3 fanboy :P

    huruvida spelen är snyggare eller inte bryr jag mig inte i, bryr mig heller inte i om 360 har världens största inbyggda.
    och huruvida reklamen täcker hela live eller inte spelar ingen roll, vad jag säger är att jag betalar dubbelt för allting på live... via reklam via xbox live samt för de extra tillbehöver jag vill tanka ned.
    Och javisst jag har garanti, men det är fortfarande inte acceptabelt! hmm lite ledsen att jag blev indragen i en fanboy diskution(eftersom jag håller på varken eller, och gillar inte alla dessa analogier som folk kastar fram och tillbaka mot varandra) men men, du tycks tycka att det är fullt och helt ok att köpa en bil som har så dålig kvalitet att du med största sannolikhet måste lämna iväg den för reparation efter ett kortare tag. För det är vad man gör när man köper något med så undermålig kvalitet. Och inte bara det, genom att göra det så godkänner man ju samma sätt att producera en produkt på för framtiden. Nu vet ju microsoft att det är helt ok att rusha på en produkt för att få ut den på marknaden för att sedan fixa den i efterhand(lite som microsofts mjukvara mao :P)

    Vilka spel du vill spela är helt jäkla irrelevant för en diskution i ämnet.

    Och anledningen till att spelen tar upp så mycket mera på ps3 är ju såklart kopieringsskäl, men det lastar jag inte mot en konsoll huruvida den är bra eller inte. Och att spelen i vissa fall, enligt vissa är snyggare på 360n är ju såklart för att utvecklarna har haft längre tid att lära sig programmera mot 360ns hårdvara.

    Men för en som designar hårdvara och faktiskt vet hur man lägger upp beräkningsscheman så ser man ju helt klart att ps3an utklassar 360 i beräkningskapacitet(dvs den är mycket kraftfullare)

    Och med det vill jag inte säga att den kommer att vara effektivt kraftfullare(bara att den har potentialen). Ps3an är som ps2an en mycket svårare konsoll att utveckla mot, då den har mera spe******erad och riktad hårdvara. Dvs cell processorn är inte ett direvat av i386 arkitekturen som powerpc processorn är.

    Sedan en sak till, hur länge har du tänkt haft din 360? multiplisera antalet månader med 60 + inköps kostnad så har du 360ns verkliga kostnad. För som så många säger här så används ju oftast 360n online.

    Microsoft är smarta, men de spelar inte ett rent spel. Dom färdigutvecklar inte sin konsoll, utan släpper ut den halvdan för att få en edge mot andra konsoller, de tar dubbelt betalt för sina tjänster och nu senast börjar binda ihop konsollen med sitt vista också.

    Sony har ju iofs också sina mörka sidor...

    förövrigt så anser jag att man inte är smartare och mer kunnig för att man skrivit 200000 inlägg på det här forumet, vilket vissa helt klart anser. Och jag har inget problem med att betala för mig, men jag gillar inte att bli lurad. För det är ytters tveksamt till att ta betalat för samma tjänst flera gånger. Speciellt när man säger att live är en del av 360ns känsla.

    Känns som att många här lever i någon form av ha rus, måste ha nu nu nu nu. Så därför är kan man inte vänta och ge sony en chans att utveckla sina online tjänster. Spelen kommer att komma...

    Jaja jag vet hur ni känner det, jag var likadan också när jag var yngre :P

    Sony suger förövrigt också otrevligt sätt de kör med när de gäller de olika marknadernas prislägen.

    Nu ska jag iaf lämna den här diskutionen, har aldrig haft för avsikt att bli indragen i en fanboy strid, fast det är väldigt lätt att bli defensiv för den "andra" sidan när man ser hur mycket folk överreagerar på ett inlägg.

    Insåg att jag skrev vissa saker flera gånger, svarade på flera inlägg... skitsamma

  15. #15
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    20
    ja du lyckades skriva exakt samma saker 2 ggr iaf :-)
    Ska inte tjata me rpå dig, som jag sa innan, alla har rätt till sin åsikt och vissa saker du skriver håller jag med om, andra inte! Ditt första inlägg var väl inte ett direkt svar på startposten i tråden därför hoppade jag på dig lite.

  16. #16
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    21
    http://www.crn.com.au/story.aspx?CII...&src=site-marq

    Så felet ska vara fixat tydligen? Hur vet man att man får en fixad? Och vilket fel är det som är fixat? Och är det ingen som kan svara på hur det blir med Knights of the Nine och Shivering isles? fetjesus sa att man möjligtvis betalar för alla add ons vilket jag kan förstå men det måste gå att få tag i nånstans, eller?

    De säger att de ska återkalla alla enheter i butik, gäller detta även Sverige och PSXcare?

  17. #17
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Skaffa er flickvänner, testa drycker med alkohol, och ut och jogga med er istället för att att sitta och kasta skit på varandra om olika spelkonsoler!

  18. #18
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    21
    Är väldigt tacksam om jag får svar på mina frågor, speciellt ang Linux.

    Har hittat denna sida: http://blog.reloadsystems.net/2007/0...ames-in-linux/ .

    Skulle vara skönt att veta om det fungerade med iXtreme/stealth backups.

    Efter att ha läst recensionerna på Gamespot så är det iallafall klart att man ska köpa "Knights of the nine" och "Shivering isles" på market place och det är en klar nackdel.

  19. #19
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    21
    Jag chansade och köpte en... Mitt första offer blev Oblivion.

    Hämtade XDVDmulleter här, http://www.360patches.com/tools/index.php
    Hämtade imgbpatch.jar här, http://www.studenti.pef.upr.si/~luka.../imgbpatch.jar
    growisofs ska vara färdigt att köras om man ex har Kubuntu med K3B.

    Startade upp Windows XP i Virtualbox (emulator) och fixade ison med XDVDmulleter beta 9.7. Det skulle kanske ha kunnat köras med hjälp av Wine och Mono men jag orkade inte.

    Följde sedan guiden på blog:en ovan men hoppade över första steget.

    Patchade sedan ison med hjälp av imgbpatch.jar.

    #java -jar imgbpatch.jar IMAGE.000

    Brände sedan med growisofs.

    #growisofs -use-the-force-luke=dao -use-the-force-luke=break:1913760 -dvd-compat -speed=2 -Z /dev/dvd=IMAGE.000

    Spelet startade upp direkt. Använde Verbatim skivor med en Nec brännare. Ska testa lite fler spel nu.
    Last edited by razor1394; 2007-07-20 at 20:54.

  20. #20
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    21
    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=79222

    Missade det här helt och hållet. Jag låter Oblivion vara så länge ifall att sparfilerna inte skulle fungera.

    edit:

    http://www.bethsoft.com/bgsforums/in...&hl=goty+saves

    Skitsamma, jag fortsätter på som vanligt. Får hoppas att sparfilerna fungerar.
    Last edited by razor1394; 2007-07-20 at 21:01.

Liknande diskussioner

  1. Flasha ett X2.3b Lite till 1.6
    By RaaD in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-08-12, 15:15
  2. Lite frågor kring PS2 och chippen...
    By ckin- in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2003-10-03, 21:00
  3. Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2003-08-25, 16:35
  4. Lite frågor kring matrix, evox.2.5, progressive scan....
    By twinray in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-11-06, 17:50
  5. är neo 4 är det ett brä köp
    By Aram in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-01-22, 19:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •