Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Problem!

Registrerade
    Jul 2001
    Från
    Orsa Sweden
    Respekt
    0

Angry Problem!

Jag kan inte gå online med min DC! det gick att registrera men sen dess har jag inte kommit ut! Vad är det för fel!
    jalla

Registrerade
    Jun 2001
    Från
    FBG, Sweden
    Respekt
    0

ingen aning jag kunde inte ens få igång min (brorsans) DC enhets uppkopling för dom vill att man ska välja telenordia som telefon förval. Och det vill inte jag för mitt (farsans) telefon abb. är hos telia, felia och vill köra utan prefix eller förval hos telenordia. Någon annan som vet någet?

------------------
    "Steady as a mountain, attack like fire, still as a wood, swift as the wind. In heaven and earth I alone am to be revered."
    Takeda Shingen
    "Steady as a mountain, attack like fire, still as a wood, swift as the wind. In heaven and earth I alone am to be revered."
    Takeda Shingen

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Det kan vara massor av olika problem, t.ex. att du av misstag valt ett lösenord med STORA bokstäver e.dyl. Det finns telefonnummer på internet-cd'n man kan ringa för att få hjälp.

Att bli prefixkund hos telenordia påverkar inte befintliga förval e.dyl. Det ger endast möjlighet att välja telenordia som teleoperatör om man slår deras prefixnummer, vilket man alltså gör när man går online med dreamcast.

Sedan får man teleräkning för "dreamcastsurfandet" från telenordia, och övriga räkningar med vanlig telefoni/internet från respektive ordinarie operatör man använder.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Problem med RelaX ibland
    By Cramer in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2003-03-11, 23:47
  2. Problem med neo 2.2
    By Ronnotter in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2002-01-29, 06:37
  3. MULTI X PROBLEM
    By JULIA in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2000-12-19, 21:25
  4. Hitachi 505E problem
    By Cefalalgi in forum Produktsupport - DVD-spelare