hej alla, jag hade tänkt att köpa ett xbox 360 men finns det chip till det? för om det inte finns så väntar jag nog med 360 för jag har snålt med pengar nu om jag ska köpa spel åsså.
hej alla, jag hade tänkt att köpa ett xbox 360 men finns det chip till det? för om det inte finns så väntar jag nog med 360 för jag har snålt med pengar nu om jag ska köpa spel åsså.
Om du tar och granskar trådarna här under xbox 360 forumet kommer du ganska snart upptäcka att det finns dels chip men framförallt möjlighet att flasha xbox 360 till att köra brända spel osv.
Självklart säljer psxcare dom om du kollar webshoppen också
ok men jag är noob på sånt här så jag förstår inte alla uttryck som andvänds i dem andra trådarna men vad innebär flashning och vilken flashning är bäst?
Flashning innebär att man ändrar Firmwaren (Mjukvaran) i DVD spelarn så man kan spela spel som är brända. Idagsläget om du ska spela på internet och offline så är Ixtreme 1.2 flashningen bäst.
har dem Ixtreme 1.2 här på psxcare? länka isf
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
iXtreme1.2 är ju att rekomendera ifall du tänkt spela över Xbox Live (via internet). Om inte, så är en äldre version att föredra, då de inte är lika känsliga för vad som går att spela och inte.
jag hade tänkt att spela offline är den här bra då:http://www.psxcare.com/product.php?xProd=447&xSec=65
Bookmarks