Som topic lyder, finns det nån flashning/chippning som är live säkert? Nu har jag fan tröttnat på köpa alla spel man ska ha! Blir ju svindyrt!
Är förövrigt en hitachi, stavning?
//EasterN
Som topic lyder, finns det nån flashning/chippning som är live säkert? Nu har jag fan tröttnat på köpa alla spel man ska ha! Blir ju svindyrt!
Är förövrigt en hitachi, stavning?
//EasterN
Last edited by EasterN; 2007-07-14 at 20:54.
Läs på forumet så hittar du massor med trådar.
Finns inget som är live säkert å kommer nog inte finnas på länge!, 1.2 är säkert men aldrig 100% du kanske kan spela 1 dag 1 vecka 1 månd 1 år. sen är du helt plötsligt bannad än så länge. så 100% kmr du aldrig men med 1.2 så är du närmast till säkerheten iaf.
Ixtreme 1.2 är i stort sett live säkert eftersom som att dom brända Xbox 360 spelen som inte har (eller fel) DMI och PFI filen startar inte tack vare Ixtreme 1.2 för det kan innebära en risk om dom inte har DMI och PFI filen, då ser nämligen Microsoft att man kör med ett bränt spel och så blir man bannad.
Är samsung säkerare än hitachi eller? Eller är bägge 2 lika "säkra"...
Samsung är nog säkrare. Hitachin är enklare att kontrollera firmwaren på ifall microsoft för för sig att göra en sådan kontroll.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks