Tyvärr har jag inte det
och jag inte heller hört att nätverksfunktionen inte ska funka. Det jag däremot har hört är att de som har uppgraderat till 3.51 M33 och som försöker pimpa sina XMB menyer har stött på lite problem med vissa funktioner, men det är inte så konstigt i mina öron, 3.51 är ju trots allt en ny firmware där Sony har täppt till lite säkerhetshål. Själv pimpar jag aldrig min PSP, men ni som vill pimpa upp era PSP´er efter att ha uppgraderat till 3.51 M33, tycker jag ska vänta med pimpandet. Jag har också hört att folk har haft lite problem med att de har tagit backupper på minnsekortet och sedan efter uppgraderingen, så har de helt enkelt bara flyttat tillbaka hela rubbet till minneskortet igen. Vilket medför att man ersätter de nya systemfilerna med med de gamla.
Hmm... "
psp/games/memory stick/", skum sökväg...
du ska lägga mappen
M33CREATOR i din
GAME150 mapp på din PSP.
Så här uppgraderade jag från
3.40 OE-A till
3.51 M33:
1) Ladda ner
M33rel.zip, samt
PSP 3.51 Firmware Update och
PSP 1.5 EBOOT
2) Ta backupp på minneskortet, som t.ex bilder, och speldata etc. Formatera sedan minneskortet.
3) Packa upp
M33rel.zip filen och kopiera mappen "
M33CREATOR" till
ms0:/PSP/GAME150 mappen på din PSP
4) Packa upp Sonys 1.5 EBOOT och döp till 150.PBP och flytta den till
ms0:/PSP/GAME150/M33CREATOR/
5) Packa upp Sonys 3.51 EBOOT och döp den till 351.PBP och flytta till
ms0:/PSP/GAME150/M33CREATOR/
6) Starta nu "
3.51 M33 CREATOR" på din PSP, när det är klart hoppar den tillbaka till menyn.
7) När ovanstående är klart, starta "
3.51 M33UPDATE". Nu installeras den nya Firmwaren och när det är klart så stängs PSP´n av automatiskt.
8) Starta PSP´n manuellt och du har nu 3.51 M33
9) Formatera minneskortet igen så att alla filer från 3.51 återställs och att allt är "fräscht"
Sedan är det bara lägga in liren i ISO mappen och Vidorullarna i VIDEO mappen osv, precis som vanligt!
Bookmarks