Tjenare.
Tänkte bara höra om ni har någon begagnad Passport converter att sälja?
mvh spatula
Tjenare.
Tänkte bara höra om ni har någon begagnad Passport converter att sälja?
mvh spatula
Nej, vi har inte ens nya på lager förrän om c:a 1 vecka.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Har mer eller mindre bestämt mig för att beställa en passport av er, men undrar hur pass lätt det är att få tag på koder till convertern. Fungerar alla nya spel 100%?
mvh Spatula
Ingen av oss på PSXCARE är något direkt nintendo-freak så vi har dålig koll på patchar till spel m.m.
Kolla själv om du kan hitta patchar till de spel du är intresserad av innan du beställer produkten.
Vi har Passport på lager igen för omgående leverans.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Lite svårt att veta det där med koder då den lista jag har kanske inte täcker allt, som harvestmoon64 vilket jag har... Men jag har ett värre problem tror jag, inget spel går att ladda överhuvudtaget. Precis allt ska ju gå att köra, och jag som vill använda som gameshark på mina svenska spel. Behöver den bytas ut tro?
Min erfarenhet av Passport är att det är en väldigt buggig adapter. Jag använder den själv enbart till att spela US F-Zero X på min PAL N64, och varje gång jag gör det är det minst 5 mins arbete, eftersom passporten vägrar låta N64 starta öht i stort sett varje gång man slår på strömmen.
Gör den det måste man slå av strömmen, vänta ~3 sek, och sen slå på den igen. Mkt irriterande..men vad ska man göra? Finns ju inget bättre alternativ. :/
Vad gäller koder så har jag sett att koder som är dedikerade till ett visst spel oftast funkar på en hel del fler, detta beror säkerligen på att samma sorts kopieringsskydd används av många olika spel.
Kinopio: Testa att göra som jag beskrev ovan ett par minuter. Jag var själv övertygad om att min passport hade däckat helt tills jag fick för mig att vara tålmodig..då gav den med sig helt plötsligt.
jag hade samma problem, men det gick över när jag köpte Super Mario 64 och använde som boot-kassett. Men sen visade det sig att min TV inte klarar NTSC-signaler, håhåjaja... Hur fixar man det då? Vill ej köpa en adapter för 7000 spänn, då kan man ju lika gärna köpa en ny TV.
Finns det nåt ställe där man kan köpa en monitor som klarar PAL och NTSC? Alltså en monitor inte en TV. Borde vara billigare då.
Bookmarks