Någon...!?
När kan en vanlig 250:- flashning av v.79 bli aktuell, 1 vecka eller 1mån...!?
Endast dyrare ingrepp 1.300:- som lirar idag väl!?
Någon...!?
När kan en vanlig 250:- flashning av v.79 bli aktuell, 1 vecka eller 1mån...!?
Endast dyrare ingrepp 1.300:- som lirar idag väl!?
Det bästa du kan förvänta dig den närmaste tiden är ett chip som man monterar, sedan kan man flasha som vanligt. Det kommer ju fortfarande bli dyrare, dels lär chippet kosta lite, sedan tillkommer monteringen inkl epoxypill.
Men när man väl fixat detta en gång så kan man uppdatera sin firmware utan att behöva löda mer nästa gång.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Men om man gör detta kan man fixa bort detta chip så ms inte ser att där har varit något chip då, om 360 skulle gå sönder som vanligt?
Tittar man efter under skalet i dvdläsaren så lär man se att det varit mekkat där...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
kommer ni att erbjuda chipning av 79?
http://www.maximusgames.net/79passkeyinfo.php
t.ex detta chip eller det andra som ajg itne kommer ihåg vad det heter.
Ja, det där var ju ett av chippen jag skrev om ett par inlägg upp
men kommer dom gamla spelen och funka då?
Bookmarks