Hej,
Jag undrar om ni kommer att börja sälja Doctor V64, eller någon liknande produkt igen? Har ni helt slut på alla tillbehör som minnen och liknande till V64?
MVH
Peter
Hej,
Jag undrar om ni kommer att börja sälja Doctor V64, eller någon liknande produkt igen? Har ni helt slut på alla tillbehör som minnen och liknande till V64?
MVH
Peter
Eftersom produkten inte tillverkas och de flesta tillbehör är slutsålda hos de företag i hongkong som sålde dessa är det inte så mycket att göra.
Det enda V64 tillbehör vi har kvar är en 220V transformator...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Varför kan ni inte försöka köpa in liknande produkter då? Jag vet t ex att det finns en enhet som heter Z64, den avänder Zip-disketter. Jag är säker på att det är fler än jag som är intresserade av det här.
Vi sålde Z64 tidigare, men importören gick i konkurs (och vi blev blåsta på flera enheter som var på service m.m.)
Det är möjligt att vi tar in dessa eller liknande produkter igen när vi hittar en pålitlig leverantör.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Kan ni inte börja tillverka själva då? Det finns ritningar, programvara och källkod på internet. Om det säljer bra kan man börja serietillverka, annars kan man tillverka på begäran.
Köp en xbox istället och spela med emulator...
Bookmarks