Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Problem. 3.03 oe-c

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Problem. 3.03 oe-c

    Hej hej, har läst många trådar här om folk som inte fått sina iso spel att fungera och att lösningen ska vara att man ska ha i en umd skiva. jag har i en umd skiva (virtua tennis world tour) men det fungerar inte och jag får samma felmeddelande som alla andra..! vad är felet?? har 3.03 oe-c
    det första jag gjorde var att leta efter guider på nätet, då en sa att ja skulle formatera minneskortet och sedan lägga alla iso filer i iso mappen. det har jag gjort. problemet kvarstår. tacksam för svar!!

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Lägg in 3.40 oe-a så ska du nog se att det ordnar sig
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Lägg in 3.40 oe-a så ska du nog se att det ordnar sig
    Jag kör själv 3.03 OE på mina två PSPor "För lat för att uppgradera förräns jag får problem" o de funkar kanon, dumpar mina egna isos av orginalspel.

    Du kör väll Iso eller Cso filer på PSP spel och inte på PS1 Playstation 1 spel hoppas jag. Det ahr 3.40 bättre stöd för.

    Inget lull lull, bara lägg ison i mappen ISO i rooten på minneskortet "Som syns efter du formaterat kortet i din PSP efter du fått den flashad med 2.03+ Oe firmware.

    Har du inte formaterat minneskortet i din PSP så gör det först
    Funkar ISO filerna på polarnas PSPor så bör de fungera på din, vissa spel kräver en högre klockfrekvens men det kan du läsa om här på forumet om du söker. ( Ratchet & Clank är ett av dem. )

    Lycka till o hojta till om det löser sig eller inte
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Hur man flashar nästan allting på 3.03 OE & 3.10 OE
    By Nicla7 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 16:45
  2. 3.03 Downgrader to 1.50 (Beta)
    By Pendragon in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 16:06
  3. Problem med 3.03 oeb!
    By jutsi in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 09:47
  4. Konstigt problem med spelen, snälla hjälp
    By nela04 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 01:16
  5. Problem med Dashboard...
    By Feten in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-02-27, 21:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •