Har just skaffat trådlöst internett och tänkte skicka ett email från mitt wii till datorn ( för att få reda på e-mail-adressen till wiit). Och när jag ska skicka så går det inte att trycka på send message?
Har just skaffat trådlöst internett och tänkte skicka ett email från mitt wii till datorn ( för att få reda på e-mail-adressen till wiit). Och när jag ska skicka så går det inte att trycka på send message?
Last edited by Bj0k; 2007-07-18 at 03:13.
efter att du har registrerat mejladressen du använder på datorn i wiin så skickas ett mejl till den adressen där du får lite info om allt det där. men det kan mycket väl komma bort i spamfiltret eftersom adressen är aningen knepig. för att ta reda på din adress så måste du veta din friend code, den får du fram om du bläddrar till sidan 0 av registerade adresser. mejladressen till din wii är sen w1122334455667788@wii.com - förutsatt att din friend code innehåller samma siffror förstås, det är alltså 16 stycken totalt.
edit: det låter lite diffust att "bläddra till sidan 0". alltså, när du tittar på sidan 1 av 20 så trycker du på minusknappen för att se din kod.
Eller så skiter man i det och använder sin wii till att spela på istället
Jag är lite anti "gör allt med din spelkonsoll", varför inte maila och surfa med datorn istället?
joo men det är ju tufft när den blinkar
Bookmarks