Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Den där grejejn med win xp

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    24
    Respekt
    0

    Den där grejejn med win xp

    Assså jag undrar är det för internet. erl är vad är det för? vad kan man göra med win xp ?
    Det är väl inte falrigt elr så .
    Har ni någon Tutorial.

    Söker den internet trådlöst.

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Ok, det finns en massa grejer med xp.
    Förklara lite bättre så kan vi nog klura ut vad det är du menar :P
    Om du ska ha trådlöst internet behöver du en trådlös accesspoint/router.
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Är det jag som är trög?? Fattar nada vad han frågar om ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Är det jag som är trög?? Fattar nada vad han frågar om ...
    Jag tror att det är ett såntdär kissigt Flash fil tjaffs som "låtsas" vara ett OS man kan ladda ned på sin PSP o lägga som förstasida då man går in och skall surfa som ser ut som Vista/Xp eller annat skräp.

    Hur svårt är det att skita i det och använda sin PSP som vanligt utan att behöva slösa på resurser i den ??

    Har du laddat ned något som det jag beskrev ovan "om det var rätt det jag trodde" läs informationsfler eller ta kontkat med den som släppt programmet.

    Jag lovar att de kommer skryta hur bra det är på sin egen sidans forum där de eventuellt om de har ett kan ge lite support
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Då kopplar jag, något liknande Digiplay 4.03 Flash Portal ... http://www.psp-hacks.com/file/1201
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Då kopplar jag, något liknande Digiplay 4.03 Flash Portal ... http://www.psp-hacks.com/file/1201
    Typ men lite snyggare gjort så det liknar skrivbordet på en XP eller Vista maskin.

    Mao: Vista eller XP Gui men slöar ned som satan.
    Lättare för noobs att hitta Explorer "som inte är explorer men ändå, det är en genväg till surfa internet på PSP funktionen *s*

    Bara massa lull lull o skit.
    Såg en kille försöka sälja sin PSP med en CD med massa spel och Vista inbyggt på en av sveriges största communitys, gissa om han fick en fetdiss av administratören som råkar vara jag då han skrivit in massa pirattjaffs.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Hur man flashar nästan allting på 3.03 OE & 3.10 OE
    By Nicla7 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 16:45
  2. Alladin - SmartXX Chip / Linux / cromwell
    By Hostis in forum Linux på XBOX
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 14:58
  3. Hjälp med bränning!! !!
    By Xybit in forum Playstation - backup/patchar
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 19:07
  4. HJÄLP!! Boxen startar inte längre?
    By sandbergsomfan in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 18:00
  5. Vilken firmware till Pioneer 111d ?
    By Reinkaos in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 23:01

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •