Hej
Spelar det någon roll vilket xbox 360 man har om man vill köpa till spelare för att titta på HD-film?
Det är ingen skillnad på själva xboxen eller så?
Hej
Spelar det någon roll vilket xbox 360 man har om man vill köpa till spelare för att titta på HD-film?
Det är ingen skillnad på själva xboxen eller så?
spelar ingen roll om du har core/premium/elite. Bara köpa å njuta av kvalitén
Ska man köra med "original-HD sladden" ellr köpa någon annan?
Min Plasma har hdmi och component ingångar.
kör med original-sladden, det gör jag
Går det bränna filmer i HDDVD kvalitet ännu? Man ser filmer ibland som står HDDVD eller BLueray men det går ej bränna med en vanlig dual layer brännare?
HDDVD är i 1080p eller?
Hd-DVD är från 720P och upp.
Går ej o bränna med vanlig DVD brännare
Finns 8gb versioner som är rippade för att ta mindre plats och får plats på en dual layer men det är inte äkta hd dvd eftersom filmerna tar mellan 15 till 30 gb
Finns HD-dvd skivor o köpa för 498kr för 5st och brännare ser ut o vara svårt o hitta iaf när jag sökte efter det
Funderar ochså på 360 HD-DVD via VGA då men inte säker än
har inte elite stöd för hd-dvd redan från början?
Nej, men den har hdmi utgång
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har aldrig sett nån HD DVD som är under 1080p, har du nåt exempel på 720p? Givetvis blir det nerskalat om man kör 720p tv, men skönt o veta att det är "fullhd" tills när man får råd med en sån tv/skärm..
Ripsen som är på 4.5-8gb för det mesta är inte hd dvd format utan x264 oftast, avsedda att spelas på en pc... mycket bra kvalitet beroende på vem som encodat.. ibland nästan identisk me källan (förutom ljudet DD+ osv)..
Lite smådyrt me tomskivor än så länge... men första tom cd'n ja köpte va nog på runt 70:- så de går nog ner nån gång..
Bookmarks