Visa Omröstnings-resultat: GPS till din PSP

Voters
30. Du får inte rösta på denna omröstning
  • Ja det är ju Störtbra att ha i Bilen!

    22 73.33%
  • Varför då ? Finns ju karta och Kompass!

    8 26.67%
Sida 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 61 till 82 av 82

Diskussion: PSP G.P.S modulen (PSP-290)

  1. #61
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Skulle även jag vilja veta.

    Reggade mig på sidan då jag tänkt dra iväg ett PM till Pendragon, denna funktion verkar dock saknas.. Nåväl.

    Har beställt en GPS jag med som dyker upp på fredag och håller på att förbereda mig redan nu. Har bara några enkla fråga;
    Kör 3.03-OE-A just nu och trodde detta var det bästa alternativet när man vill spela ISO-spel. Detta kanske inte stämmer?
    Det jag undrar är om GPS-en fungerar fint med 3.03:an eller om jag ska byta upp mig? Fungerar ISO-spel lika bra med högre versioner?

    Pendragon; Vilken version använder du just nu? Din guide börjar ju bli gammal

    Tackar förövrigt innerligt för det arbete du lagt ned. Helt suveränt!
    3.52 M33 är den bästa ATM om du har en phat psp det will säga annars så kan du lika gärna skaffa 3.90 M33.
    Dock så kräver många spel idag 3.71 (patapon kräver 3.90) så om du inte tänker pilla med så mycket homebrew så rekomenderas 3.71 (kolla så att GPS homebrewen funkar till det bara).
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  2. #62
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Xager Visa Inlägg
    3.52 M33 är den bästa ATM om du har en phat psp det will säga annars så kan du lika gärna skaffa 3.90 M33.
    Dock så kräver många spel idag 3.71 (patapon kräver 3.90) så om du inte tänker pilla med så mycket homebrew så rekomenderas 3.71 (kolla så att GPS homebrewen funkar till det bara).
    Tack för svaret!

    Köpte min PSP i helgen och är så mycket n00b man kan vara (dock är datorkunskaperna hyffsade, så att flasha den på egen hand gick som smör).

    Phat PSP menas med den lite tjockare versionen antar jag? Isf. är det denna jag har.

    3.71 verkar fungera med GPS'en, enligt sökresultat på Google.
    Blir till att testa 3.52 till att börja med, skulle jag stöta på något problem med något spel är det ju enkelt att uppgradera från 3.52 till 3.71. 3.52 är väl stabilare?

  3. #63
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Tack för svaret!

    Köpte min PSP i helgen och är så mycket n00b man kan vara (dock är datorkunskaperna hyffsade, så att flasha den på egen hand gick som smör).

    Phat PSP menas med den lite tjockare versionen antar jag? Isf. är det denna jag har.

    3.71 verkar fungera med GPS'en, enligt sökresultat på Google.
    Blir till att testa 3.52 till att börja med, skulle jag stöta på något problem med något spel är det ju enkelt att uppgradera från 3.52 till 3.71. 3.52 är väl stabilare?
    1. Ja, Phat = tjock = gammal
    2. Nja, båda är stabila men många homebrews funkar bäst med 3.52. Dock kräver nästan alla spel idag 3.71 eller senare så allt beror på vad du vill göra.
    Men börja på 3.52 är en bra start eftersom du behöver tyvärr ett pandora kit för att nedgradera (riktigt dummt tycker jag men men)
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  4. #64
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    MapThis som är Gratis o hemkokat hittar ni info här om:
    http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/forumdisplay.php?f=169

    Funkar fint på 3.90 M33-2 med lite modifikationer om man kör slim men kika i forumet jag länkade till innan.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #65
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Skulle även jag vilja veta.

    Reggade mig på sidan då jag tänkt dra iväg ett PM till Pendragon, denna funktion verkar dock saknas.. Nåväl.

    Har beställt en GPS jag med som dyker upp på fredag och håller på att förbereda mig redan nu. Har bara några enkla fråga;
    Kör 3.03-OE-A just nu och trodde detta var det bästa alternativet när man vill spela ISO-spel. Detta kanske inte stämmer?
    Det jag undrar är om GPS-en fungerar fint med 3.03:an eller om jag ska byta upp mig? Fungerar ISO-spel lika bra med högre versioner?

    Pendragon; Vilken version använder du just nu? Din guide börjar ju bli gammal

    Tackar förövrigt innerligt för det arbete du lagt ned. Helt suveränt!
    Hej hopp, för att svara på första inlägget så ligger språkpaket och menyer på svenska på forumet jag länkade till tidigare, missade jag det så kommer länken här: http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=70091
    Bilden på menyn ligger där o det är bara att högerklicka o spara

    Fartkamera info hittar ni här:
    http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=76163
    och snablänk för er lata jädrar : http://www.speedcam.tk <-- Klicka på PSP test

    Såg att jag länkat till Configfil + bilder här med: http://forum.psxcare.com/support/sho...6&postcount=24

    *Fyy på dig kotten

    och ladda ned senaste versionen av MapThis från:
    http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/forumdisplay.php?f=169
    Last edited by Pendragon; 2008-02-27 at 15:13.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #66
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Xager Visa Inlägg
    1. Ja, Phat = tjock = gammal
    2. Nja, båda är stabila men många homebrews funkar bäst med 3.52. Dock kräver nästan alla spel idag 3.71 eller senare så allt beror på vad du vill göra.
    Men börja på 3.52 är en bra start eftersom du behöver tyvärr ett pandora kit för att nedgradera (riktigt dummt tycker jag men men)
    Att jag ska använda PSP'n till att spela är ganska självklart. Kanske borde satsa på 3.71 ändå. De spel jag testat fungerar fint med 3.03-oe-a.. Menmen.

    Så, för att nedgradera från 3.71 till 3.52 (eller lägre) krävs pandora?
    Är som sagt helt ny PSP-användare, du får gärna utveckla det du skriver. Men som jag förstått det är pandora ett program som programmerar om batteriet och minneskortet som gör det möjligt att hacka PSP'n ytterligare..?
    Betyder detta att det är nödvändigt att köpa ett extra batteri?

    Vad struligt allt är då ^^

  7. #67
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Att jag ska använda PSP'n till att spela är ganska självklart. Kanske borde satsa på 3.71 ändå. De spel jag testat fungerar fint med 3.03-oe-a.. Menmen.

    Så, för att nedgradera från 3.71 till 3.52 (eller lägre) krävs pandora?
    Är som sagt helt ny PSP-användare, du får gärna utveckla det du skriver. Men som jag förstått det är pandora ett program som programmerar om batteriet och minneskortet som gör det möjligt att hacka PSP'n ytterligare..?
    Betyder detta att det är nödvändigt att köpa ett extra batteri?

    Vad struligt allt är då ^^
    Om du skall köra hemkörda program så är 3.52 M33-4 fortfarande mest stabil för gamla Feta enheterna, 3.90 M33-2 finns det en plugin som heter Time Machine som skall emulera 1.50 kernel som fattas i firmwares över 3.60.

    Har du en slim så uppgradera hela vägen till 3.90 M33-2.

    För att uppgradera till Custom FW måste man antingen ha en PSP som redan kör Custom firmware eller nedgradera med Pandora eller annat.

    Här hittar du färdiga Pandorakit:
    Pandorabatteri: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=672&xSec=97
    Magisk minnepinne: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=673&xSec=97

    Och för att hålla Topic i denna diskuss så kör vi bara GPS snack
    Kika i en annan tråd i forumet angående nedgradering eller skicka in din enhetet till PSXCare för 300 kr + returfrakt ( Ca:150 kr ) så trollar farbror Hansi om din PSP lite eller hans små tomtenissar i verkstan

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=655&xSec=97
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  8. #68
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Om du skall köra hemkörda program så är 3.52 M33-4 fortfarande mest stabil för gamla Feta enheterna, 3.90 M33-2 finns det en plugin som heter Time Machine som skall emulera 1.50 kernel som fattas i firmwares över 3.60.

    Har du en slim så uppgradera hela vägen till 3.90 M33-2.

    För att uppgradera till Custom FW måste man antingen ha en PSP som redan kör Custom firmware eller nedgradera med Pandora eller annat.

    Här hittar du färdiga Pandorakit:
    Pandorabatteri: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=672&xSec=97
    Magisk minnepinne: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=673&xSec=97

    Och för att hålla Topic i denna diskuss så kör vi bara GPS snack
    Kika i en annan tråd i forumet angående nedgradering eller skicka in din enhetet till PSXCare för 300 kr + returfrakt ( Ca:150 kr ) så trollar farbror Hansi om din PSP lite eller hans små tomtenissar i verkstan

    http://www.psxcare.com/product.php?xProd=655&xSec=97
    Jag har redan custom (en phat psp), 3.03 oe-a som sagt. Så det bör inte vara några problem att uppgradera till 3.52.. Right?

    Förlåt för all Off Topic.. Även om det har att göra med GPS-stödet. Går det inte att bruka PM på detta forumet?

    För att gå on topic:
    Har läst att många haft problem med mottagning, alltså att finna tillräckligt många satelliter. Är detta något problem för er? Händer det att GPS'en tappar mottagningen?
    Last edited by WDS; 2008-02-27 at 16:31.

  9. #69
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Jag har redan custom (en phat psp), 3.03 oe-a som sagt. Så det bör inte vara några problem att uppgradera till 3.52.. Right?
    Nej, det bör det inte vara.
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  10. #70
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Jag har redan custom (en phat psp), 3.03 oe-a som sagt. Så det bör inte vara några problem att uppgradera till 3.52.. Right?
    Nopps, från Custom är det busenkelt att hoppa vidare upp om man bara läser de medgöljande guider och faq filer .nfo readme.1st

    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Förlåt för all Off Topic.. Även om det har att göra med GPS-stödet. Går det inte att bruka PM på detta forumet?
    Hansi har inte slagit på PM stöd

    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    För att gå on topic:
    Har läst att många haft problem med mottagning, alltså att finna tillräckligt många satelliter. Är detta något problem för er? Händer det att GPS'en tappar mottagningen?
    Nopps, inga problem alls, man måste vara utomhus för att få det att fungera som bäst
    Sen hjälper det att slå av W-lan knappen i OFF läge.
    Förlängningssladdar funkar fint det med. om de har den extra strömanslutningen d.vs.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  11. #71
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Fick hem GPS'en i fredags, har fixat allt med hjälp av Pendragon's guide och det fungerar utmärkt!

    Det jag har lite problem med är geodatan. Jag förstår helt enkelt inte hur jag ska bära mig åt för att fixa denna. Lite hjälp?

  12. #72
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Fick hem GPS'en i fredags, har fixat allt med hjälp av Pendragon's guide och det fungerar utmärkt!

    Det jag har lite problem med är geodatan. Jag förstår helt enkelt inte hur jag ska bära mig åt för att fixa denna. Lite hjälp?
    Jag har själv inte lyckats trolla med Geodata i Sverige, man måste köpa Lantmäteriets Gröna och Blå kartor från t.ex Teknikmagasinet för tusenlappen styck så jag skippar det

    Min PSP får agera Fartkamera o laserkontroll istället

    Map This är lite krångligt, men Gratis
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  13. #73
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag har själv inte lyckats trolla med Geodata i Sverige, man måste köpa Lantmäteriets Gröna och Blå kartor från t.ex Teknikmagasinet för tusenlappen styck så jag skippar det

    Min PSP får agera Fartkamera o laserkontroll istället

    Map This är lite krångligt, men Gratis
    Du har inte märkt att kartorna finns på nätet "gratis"?

    Skulle vara skoj att få det att fungera. Lyckas jag klura ut det så postar jag en liten mini-guide här i tråden

    Laserkontroll? Hmm?
    Last edited by WDS; 2008-03-03 at 00:19.

  14. #74
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Du har inte märkt att kartorna finns på nätet "gratis"?

    Skulle vara skoj att få det att fungera. Lyckas jag klura ut det så postar jag en liten mini-guide här i tråden
    Mmm nej jag har inte märkt att de finns gratis på nätet
    Men med dem och kartinläsningsprogrammet som in7ne skrivit så skall man kunna ladda ned geodata med hans program via dessa och exportera för att sedan kunna importera geodata när man genererar kartor från t.ex Google maps.

    Tips! Tror det står i MapThis wikiboken hur en lyckats göra för Sverige

    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Laserkontroll? Hmm?
    Kan du läsa om längre upp i POI grejjer i denna tråd
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  15. #75
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Har äntligen fått Geodatan att fungera

    Har lust att sprida filerna/filen.. Frågan är bara om det är lagligt..

    Om jag gör en geodata för hela sverige och lägger upp på nätet - borde inte detta vara lagligt?
    Känner på mig att många av er suktar efter geodatan..


    (Jisses vad jag börjar störa mig på att det inte är möjligt att skicka PM här ^^)
    Last edited by WDS; 2008-03-07 at 21:03.

  16. #76
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Har äntligen fått Geodatan att fungera

    Har lust att sprida filerna/filen.. Frågan är bara om det är lagligt..

    Om jag gör en geodata för hela sverige och lägger upp på nätet - borde inte detta vara lagligt?
    Känner på mig att många av er suktar efter geodatan..


    (Jisses vad jag börjar störa mig på att det inte är möjligt att skicka PM här ^^)
    Varför skulle det vara olagligt, så länge det inte skulle kosta annars för oss så...
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  17. #77
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0

    Geodata

    Har tankat upp geodatan för (nästan) hela Sverige. Geodatan saknar adresser i de lite mindre kommunerna, dock finns adresserna i de 100 största kommunerna.

    Hämta geodatan här.
    Placera sedan geodatan i valfri kart-mapp (som börjar med ett understräck "_") i mapthis-mappen på PSP'n.

    Lite synd att man inte kan skapa en "rutt" i programmet. Någon som vet om detta är möjligt på något vis?

  18. #78
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Har tankat upp geodatan för (nästan) hela Sverige. Geodatan saknar adresser i de lite mindre kommunerna, dock finns adresserna i de 100 största kommunerna.

    Hämta geodatan här.
    Placera sedan geodatan i valfri kart-mapp (som börjar med ett understräck "_") i mapthis-mappen på PSP'n.

    Lite synd att man inte kan skapa en "rutt" i programmet. Någon som vet om detta är möjligt på något vis?
    Du skall kunna planera rutter i In7nes program du genererart kartor i, dock måste man planera rutten först, sen generera kartan vad jag förstått
    Lite halvbögigt nu såhär i början men gratis är gott
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  19. #79
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Du skall kunna planera rutter i In7nes program du genererart kartor i, dock måste man planera rutten först, sen generera kartan vad jag förstått
    Lite halvbögigt nu såhär i början men gratis är gott
    Bahh! Vad krångligt.
    Jaja, får längta tills Go!Explore släpps i Sverige. Eller, ja, på nätet.. ("Gratis" är gott)

  20. #80
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Bahh! Vad krångligt.
    Jaja, får längta tills Go!Explore släpps i Sverige. Eller, ja, på nätet.. ("Gratis" är gott)
    Kan vara så att du lägger in datan på en PSP som redan har kartor, Niekos Getroute länk kan vara rätt smutt där med, har inte testat den för Sverige.

    Kika in på Deniskas forumsdel o se vad andra har att skriva om det.

    Och Go!Explore kommer Dröjja o kommer inte ligga gratis på "Nätet"
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  21. #81
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Kan vara så att du lägger in datan på en PSP som redan har kartor, Niekos Getroute länk kan vara rätt smutt där med, har inte testat den för Sverige.

    Kika in på Deniskas forumsdel o se vad andra har att skriva om det.

    Och Go!Explore kommer Dröjja o kommer inte ligga gratis på "Nätet"
    Ska kika på det. GPS'en används ju trots allt mest till att hitta rätt.. Vilket blir lite svårare om man inte har en rutt.

    Kommer Go!Explore dröja? Släpps det inte den 26/3? Kika exempelvis här.
    Med "gratis" menar jag såklart pirat-nedladdning. Dyker inte Go!Explore upp på någon torrent-tracker så köper jag det och låter andra ta del av det "gratis"

  22. #82
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Med "gratis" menar jag såklart pirat-nedladdning. Dyker inte Go!Explore upp på någon torrent-tracker så köper jag det och låter andra ta del av det "gratis"
    Inget vi diskuterar helt öppet här då vi helst vill ha kvar forumet uppe o inte nedplockat på Ponten pojkens kontor
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Sida 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande diskussioner

  1. Hur man flashar nästan allting på 3.03 OE & 3.10 OE
    By Nicla7 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 16:45
  2. Psp, varför funkar det inte???
    By Omega Weapon in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 11:20
  3. Nybörjare till PSP, vad kan man göra?
    By zarenpojken in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 14:24

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •