kan man spela live med stealth patchade spel (extreme 1.2 patchade) om man har hitachi 2.3? de borde ju bli samma sak..
tänkte fatt dom spelen jag har nu är ju inte 100% stealth och jag ids inte bränna om 20st spel. känns ganska segt:P
kan man spela live med stealth patchade spel (extreme 1.2 patchade) om man har hitachi 2.3? de borde ju bli samma sak..
tänkte fatt dom spelen jag har nu är ju inte 100% stealth och jag ids inte bränna om 20st spel. känns ganska segt:P
Men spel som inte är Stealthpatchade ska väl inte boota med iEXTREME 1.2 ?? eller har jag missat något?
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Har du hitachi 2.3 så kommer du bli bannad
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jasså då vet jag att jag inte ska stoppa i ethernet sladden! :P
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
exakt, ganska onödigt å koppla in den när man ändå inte kan spela live
boxen har aldrig varit på live, så den borde ju inte vara bannad`?
Och vad är det för skillnad mellan att "banna sig själv" genom att aldrig stoppa i nätverkskabeln eller låta LIVE banna dig vilket kommer ske så fort du ansluter...
För att köra de nyaste spelen måste du installera den systemuppdatering som följer med på samma skiva som spelet. De senaste systemuppdateringarna gör så din 360 försöker se om du startar backuper. Lyckas det så sparas informationen vilken tankas upp till live den dagen du ansluter.
(eller så har jag helt fel, men eftersom jag sett rapporter om 360-ägare som blivit bannade vid första anslutningen så måste det vara något sådant som hänt)
Bookmarks