Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: extreme 1.2 patchade spel

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Inlägg
    287
    Respekt
    18

    extreme 1.2 patchade spel

    kan man spela live med stealth patchade spel (extreme 1.2 patchade) om man har hitachi 2.3? de borde ju bli samma sak..
    tänkte fatt dom spelen jag har nu är ju inte 100% stealth och jag ids inte bränna om 20st spel. känns ganska segt:P

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    51
    Respekt
    20
    Men spel som inte är Stealthpatchade ska väl inte boota med iEXTREME 1.2 ?? eller har jag missat något?

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Blitzkrieg Visa Inlägg
    Men spel som inte är Stealthpatchade ska väl inte boota med iEXTREME 1.2 ?? eller har jag missat något?
    nej det är korrekt. men du missförstod nog hans fråga.
    han har SPEL som är patchade för iXtreme 1.2 men ett äldre firmware
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Har du hitachi 2.3 så kommer du bli bannad
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Inlägg
    287
    Respekt
    18
    jasså då vet jag att jag inte ska stoppa i ethernet sladden! :P

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av swifter Visa Inlägg
    jasså då vet jag att jag inte ska stoppa i ethernet sladden! :P
    Vad skulle det göra för skillnad om du koppar i ethernetsladden eller inte??
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    51
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vad skulle det göra för skillnad om du koppar i ethernetsladden eller inte??

    Han menar väl att han inte av misstag ska gå ut på live? =)

  8. #8
    Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Inlägg
    287
    Respekt
    18
    exakt, ganska onödigt å koppla in den när man ändå inte kan spela live

    boxen har aldrig varit på live, så den borde ju inte vara bannad`?

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Och vad är det för skillnad mellan att "banna sig själv" genom att aldrig stoppa i nätverkskabeln eller låta LIVE banna dig vilket kommer ske så fort du ansluter...

    För att köra de nyaste spelen måste du installera den systemuppdatering som följer med på samma skiva som spelet. De senaste systemuppdateringarna gör så din 360 försöker se om du startar backuper. Lyckas det så sparas informationen vilken tankas upp till live den dagen du ansluter.

    (eller så har jag helt fel, men eftersom jag sett rapporter om 360-ägare som blivit bannade vid första anslutningen så måste det vara något sådant som hänt)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    51
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Och vad är det för skillnad mellan att "banna sig själv" genom att aldrig stoppa i nätverkskabeln eller låta LIVE banna dig vilket kommer ske så fort du ansluter...

    För att köra de nyaste spelen måste du installera den systemuppdatering som följer med på samma skiva som spelet. De senaste systemuppdateringarna gör så din 360 försöker se om du startar backuper. Lyckas det så sparas informationen vilken tankas upp till live den dagen du ansluter.

    (eller så har jag helt fel, men eftersom jag sett rapporter om 360-ägare som blivit bannade vid första anslutningen så måste det vara något sådant som hänt)
    Tja man vet ju aldrig.. men samtidigt borde det finnas något sätt att kringå detta.. informationen sparas lämpligtvis på hårddisken? .. om man kunde nollställa den till utgångsläge eller något innan

Liknande diskussioner

  1. extreme 1.2 patchade spel
    By swifter in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-28, 02:52
  2. Hur gör man så att spel fungerar till ixtreme 1.2
    By avskedsfest in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 15:20
  3. iXtreme 1.2 släppt!
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 21:39
  4. SD micro max 3 spel ?
    By saddo in forum Nintendo DS
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 09:34
  5. USB Extreme - Kompatibla spel
    By Jaggen in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 19:18

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •