När kommer denna version och vad kommer den kosta ungefär?
Får lön till Xbox 15:e September och har ingen vidare lust att köra allt via en komponentväxel. Därför är Elite mer intressant med HDMI.
När kommer denna version och vad kommer den kosta ungefär?
Får lön till Xbox 15:e September och har ingen vidare lust att köra allt via en komponentväxel. Därför är Elite mer intressant med HDMI.
Den kommer i slutet av augusti som det ser ut. Sedan får vi se vilka dvdläsare vi får i sverige. Idag fick vi in en amerikansk elite med hitachi v79 dvdläsare.
Räkna med att dom kommer kosta c:a 5500:- med iXtreme
Tänk på att en VGA kabel till xbox360 bara kostar 200:- ifall du har en ledig VGA ingång på din tv/projektor.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
går att köra 1080 via komponent med
Ah det är nog sant.. det var problemet med tvn.. den klarade bara 1080p via HDMI inte Komponent.. aja =)
Tack iaf! =)
Mvh
Jag har bara en komponentingång (upptagen av digitalbox), 1 VGA-ingång (upptagen av dator), 2 HDMI-ingångar (ingen upptagen just nu, snart en upptagen av dvd) samt en compositingång som är kopplad till PS2. Därför är Elite bättre.
Bookmarks