vad är det för plugins som fins med på rar filen man får med till uppdaten?
massa konstigt står något om pops
räcker det bara att instalera uppdaten?
vad är det för plugins som fins med på rar filen man får med till uppdaten?
massa konstigt står något om pops
räcker det bara att instalera uppdaten?
1xPsP Fat 3.71 M33 + 1xPsP Fat 3.62-4 M33 + 1xPsP Slim 3.71 M33
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
ok antar att det räcker med bara uppdaten till spel, fim och musik
1xPsP Fat 3.71 M33 + 1xPsP Fat 3.62-4 M33 + 1xPsP Slim 3.71 M33
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Vet inte om jag gör något fel, men jag förde över updaten till minneskortet och provade att köra den. PSPn startar om och så står det "the game could not be started".
/ Pendragon
Lägg updaten i game150, inte i game, om du skall uppdatera från annan custom firmware
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Och precis där var det skon klämde. Stort tack Hansi.Lägg updaten i game150, inte i game, om du skall uppdatera från annan custom firmware
Bookmarks