Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: 3.40 OE-A Eller Custom Firmware 3.52 M33?

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    16
    Respekt
    0

    3.40 OE-A Eller Custom Firmware 3.52 M33?

    Vad är bäst, säkrast, stabilt? 3.40 OE-A Eller Custom Firmware 3.52 M33?

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    3.52 M33-2 kör jag på nu, det är en vidareutveckling av 3.40 OE-A som inte kodas på längre då DA slutat med de projekten.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Jag har 3.40 oe a min min ena PSP.... finns det något bättre med eran 2.52 M33?, eller är dom precis likadana?. Tänkte köpa en PSP till min brorsa men alla här jag bor verkar behövs den där Lumines skivan, och ska tydligen vara svårt att få en sån.. så tänkte kanske jag skulle köpa en från en.... men står att det inte finns några på lager och att det tar 5-10 dagar för leverans... jag vill ha den snarast ju.. typ på fredag ... går det fixa ...

    Hade jag haft en lumines skriva så hade jag kunna komma undan med en ny psp mycket billigare än vad ni säljer dom för.... men pallar inte leta upp en skiva .

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Ironclaw Visa Inlägg
    Jag har 3.40 oe a min min ena PSP.... finns det något bättre med eran 2.52 M33?, eller är dom precis likadana?. Tänkte köpa en PSP till min brorsa men alla här jag bor verkar behövs den där Lumines skivan, och ska tydligen vara svårt att få en sån.. så tänkte kanske jag skulle köpa en från en.... men står att det inte finns några på lager och att det tar 5-10 dagar för leverans... jag vill ha den snarast ju.. typ på fredag ... går det fixa ...

    Hade jag haft en lumines skriva så hade jag kunna komma undan med en ny psp mycket billigare än vad ni säljer dom för.... men pallar inte leta upp en skiva .
    Kör du redan Custom firmware kan du enkelt uppgradera till den senaste custom firmwaren som är 3.52 M33 och sen lägga på uppgraderingen så den blir M33-2 själv

    Sök i forumet så hittar du guider.
    Det är bara dom som har officiell sony firmware som måste ha fatt i en luminesskiva om de kör max 3.50 fw från sony.

    Jag är lat "eller var det bekväm" o lät Hansi uppgradera min psp till 3.52 M33 från 3.03 OE-C o sen lade jag in uppgraderingen till M33-2 själv.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Den har IC1003 så det är en T-82, så jag vet jag needar gammal verre av Lumines, men som sagt knepig att få tag på . Så, när får killarna på pspcare in nya psp consoller för 1.995? . Hittar bara sånna för över 2000.... :/.. jag vill bara ha en psp, inte massa extra.

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    108
    Respekt
    18

Liknande diskussioner

  1. Faq - Alla Vanliga FrÅgor Och Svar - *** LÄs !!! ***
    By banan1 in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 384
    Senaste inlägg: 2014-09-29, 18:57
  2. Om nya upphovsrättslagen 2005-07-01
    By Hansi in forum Fritt Forum
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 14:53
  3. Är det min firmware eller vad?
    By mickys in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 19:04
  4. Xtreme 4.0a 4.0b
    By ecu in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 23:33
  5. Xtreme Samsung firmware version 2.0
    By Hansi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 12:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •