Hej!
Funderade på att chippa min Wii med Wiinja Deluxe denna vecka men såg att chippet inte fanns i lager. Wiinja Deluxe har dock inte varit på lager på ett tag och undrar om den verkligen kommer och isåfall när.
Tack på förhand!
DiMENSiON
Hej!
Funderade på att chippa min Wii med Wiinja Deluxe denna vecka men såg att chippet inte fanns i lager. Wiinja Deluxe har dock inte varit på lager på ett tag och undrar om den verkligen kommer och isåfall när.
Tack på förhand!
DiMENSiON
Wiinja lovade skicka mina chip på måndag (igår) men jag har inte fått mail med tracking# så jag är inte säker på om dom verkligen är skickade.
Troligen har jag dom på lager senast torsdag.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hej!
Något nytt om Wiinja Deluxe än?
DiMENSiON
Jag fick ett svar men det stod bara att han skulle återkomma med status lite senare???????????????
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hm, får kanske gå på WiiD istället .
Konstigt att man inte hittar så mycket om detta chip?
Hur förhåller den sig mot Wiinja Deluxe som alla rekommenderar?
Hmm. Väntar också på detta chip.
Beställde typ den 20/7 och trodde jag skulle få den förra torsdagen.
Men men... Sånt som händer
EDIT
Fel av mig, läste på fel avdelning, står olika på
Chip och montering
och en annan på
Basenheter
Last edited by MuRRe_C; 2007-08-04 at 10:37.
Inget nytt?
Varje gång jag mailar wiinja får jag någon undanflykt och att jag skall få mer info lite senare som aldrig kommer...något med att dom skickat till fel postnummer...
Chippen anlände nyss så vi börjar ta tag i alla ordrar direkt.
Soldiers of Mist
YES.
Har vänta på det här ögonblicket...
Bookmarks