Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: 3.51 till 3.52

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2003
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    3.51 till 3.52

    Har fått in 351 updateringen till min psp men vet inte hur man får den uppdaterad till 3.52. någon som vill hjälpa mig??

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av ComA1 Visa Inlägg
    Har fått in 351 updateringen till min psp men vet inte hur man får den uppdaterad till 3.52. någon som vill hjälpa mig??
    Sök i forumet o du skall finna *Mystisk spökröst*

    http://www.psp-hacks.com/2007/07/25/...-m33-released/
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Du skrev ju i en annan tråd o klistrade in en guide själv för hur man uppgraderade till senaste FW!
    ( Inte snällt att dubbelposta *Påpekar* )
    Last edited by Pendragon; 2007-07-31 at 18:55.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    AMEN VAFAAAAN!!!!

    Du skrev ju i en annan tråd o klistrade in en guide själv för hur man uppgraderade till senaste FW!
    ( Inte snällt att dubbelposta *Påpekar* )

    + att Servern verkar ha fel tid!!!

    FIXA HANSI!!!!!!!!
    KAsta denna tråd o ställ om klockan för faan på servern
    Mitt inlägg som lades innan är inte postad år 2006 utan för 10 min sedan o om jag inte timewarpat så
    + ComA1 postade för 35 min sedan o inte 2003 *What the fuck...........

    F.U.B.A.R
    Ta och nyktra till lite, återkom sedan och skratta muntert åt hur lätt det är att göra bort sig på ett forum med 30.000 medlemmar :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Som sagt...nyktra till...kom tillbaka...så ser du hur du gjort det ännu tydligare hur förvirrad du är just nu.
    Attached Images Attached Images
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Som sagt...nyktra till...kom tillbaka...så ser du hur du gjort det ännu tydligare hur förvirrad du är just nu.
    Ja ja pappa
    Jag insåg det nyss när jag gnuggade mina trötta ögon *s*

    Du kan redigera loss lite, jag kastade de trådarna o redigerade det sista

    My bad, men det visar bara att jag med inte är mer än en männiaka
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Tur jag sparade alla bevis då :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Tur jag sparade alla bevis då :-)
    Din Mamma är en Pappa *Tihi :P
    En dag skall jag ta o rota fram en pinsam bild på dig o lägga upp som avatar, alla tror ju vi är bröder ändå o blandar ihop oss *Skratt*

    Det var bättre förr innan du blev skäggmurvel du med
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. PS3 Till Bildskärm
    By Toalettborste in forum Playstation 3
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 14:26
  2. xbox 360 till VIVO?
    By holymonk in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 22:00
  3. Vista Media Center Extender till xbox360 problem?
    By reed in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 19:45
  4. Autoconnect till xbox live
    By Hankster in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 12:37
  5. updatera en gammal samsung firmware till nyaste
    By deshi79 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 13:56

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •