Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 46

Diskussion: Mina erfaranheter av att planka biltullarna :-)

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Mina erfaranheter av att planka biltullarna :-)

    Jag vet inte varför, men det är någonting som gör att jag inte kan passera de där biltullarna utan att det känns lite surt om dom lyckas dra sin 10:a eller 20:a.

    Om man däremot vet att man gjort sig osynlig så kan man skratta lite inombords.

    Lura automatiska prylar har alltid roat mig. Det började (preskriberat nu!) redan när jag på 80-talet sprang omkring med modifierade elektrostatiska tändare och plågade diverse fotoautomater och tvspel som accepterade en elektrostatisk chock lika gärna som ett par femkronor för att gå igång.

    Under första försöksperioden så sprayade jag "snöspray" (sånt man kan köpa i alla butiker runt jul...) på nummerplåten på vintern och använde klisterolja (sånt man smörjer motorcykelkedjan med) på våren. Klisteroljan drog snabbt åt sig skit som gjorde nummerplåten omöjligt att avläsa.

    Jag provade även tullkepsar, vilket fungerade bra förutom att jag åkte på en liten bot på några hundralappar.

    Tyvärr har böterna för att mixtra med nummerplåtarna gått upp till 1500:- nu, vilket kan bli liiiite dyrt i längden.

    Så nu skall vi börja testa en ny lösning, prototyperna blev tillverkade av ett par av mina tekniker idag, så skall jag prova dom nästa vecka.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    Vadå för lösning?

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2007
    Inlägg
    251
    Respekt
    17
    Hur fungerade det där me tändaren? Går det fortfarande och hur bygger man isånnafall en sådan?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
    Vadå för lösning?
    Vi experimenterar med infraröda lysdioder, och jag har 1500st att ta till om det behövs. Men första prototyperna vi gjorde idag är bara 3x100st.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    Det finns ju någon spray som gör skyltarna oläsliga genom en kamera.
    Såg den på något program här om dagen.
    De filmade på skylten, utan ljus eller något sånt och man såg bara vitt. Inga siffror men med ögat såg man vad det stod.

  6. #6
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    38
    Respekt
    21

    IR filter

    IR filter ska fungera räcker med att tänka en bokstav

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    38
    Respekt
    21

    IR filter

    IR filter ska fungera har jag läst

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    42
    Respekt
    20
    Inför återinförandet har stockholms alla parkeringsvakter fått utbildning för att kontrollera för kepsar och annat. Mera så håller stockholms gatukontor på att testa olika handhålla lampor för att kunna ge till parkeringsvakterna så de kan kontrollera för reflexspray. Som hansi skrev är det en bot på 1500kr plus att skatteverket kan och säger sig skall, försöka hitta de som fuskar genom att kontrollera de som fått en bot emot tex parkeringsbiljetter således åker man även på tullen + restskatteavgifter.

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi vill GÄRNA se några källor till den informationen. Jag tvivlar på att parkeringsvakterna kommer ha någon som helt möjlighet att beivra mystiska nummerplåtar osv.

    Mina IR strålkastare är givetvis avsedda för att kunna köra med "ir helljus" även vid möte i natten, för att kunna se vilt på eller vid sidan av vägen på bilens tvskärm/hud som visar bilden från min IR kamera, samt för att bilens dator skall lära känna igen faror som syns i IR kameran och kunna varna föraren aktivt.

    OTUR ifall diverse automater storebror ställt ut på vägarna för att övervaka sina undersåtar råkar få PROBLEM med detta...

    Pga det fina vädret så har jag kört MC hela veckan = inga tester gjorda, MC = tullfritt ju :-)

    Vi har tre stycken prototyper färdiga att testa.

    En med 100st IR dioder, 12V, 0,2A = 2.4W
    En med 200st IR dioder, 12V, 0,4A = 4.8W
    En med 500st IR dioder, 12v, 1.0A = 12W

    Vi har inte mätt effekten monterat på bil med motorn igång, det bör bli lite högre när generatorn laddar c:a 13-15V beroende på övrig belastning av elsystemet, effektförluster osv.

    Vi använder SIR204 3mm IR dioder på 880nm

    Inga motstånd, vi seriekopplar dom 10st i rad, då blir effekten per lysdiod så låg att dom skulle kunna lysa konstant i några tusen timmar.

    En mer avancerad lösning är att utnyttja att dessa dioder tål MYCKET högre effekt under korta perioder om dom får svalna en stund sedan.

    Då kan man bygga en slavblixtkrets som aktiverar dom så att dom "svarar" på biltullarnas IR "blixt".
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    42
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vi vill GÄRNA se några källor till den informationen. Jag tvivlar på att parkeringsvakterna kommer ha någon som helt möjlighet att beivra mystiska nummerplåtar osv.
    Internt nyhetsbrev. ska se om jag kan hitta det, isf scannar jag och lägger upp...

  11. #11
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    28
    Respekt
    0
    Varför lura biltullssystemet när man kan avskaffa det? Jag föreslår följande:

    De som är emot det sätter något kännetecken på sin bil, låt säga en logga med en överkryssad peng. När man är ute och kör och ser en annan bil med kännetecknet på så kör man upp bredvid den, signalerar och sedan håller båda hastighetsgränsen exakt medan man kör i bredd. Kommer fler så hänger de på.

    Vad händer? Stockholms vägnät är inte dimensionerat för att folk ska hålla hastigheten. Det räcker att några gör det här på E4-an så blir det trafikkaos, man behöver bara vara fyra eller fem bilar för att blockera den.

    Vad kan polisen göra? Inte mycket, de kan inte gärna bötfälla dig för att du håller hastighetsgränsen, och de kan inte hävda att du blockerar trafiken när man ändå inte får köra fortare.

    Om tillräckligt många gör det här, speciellt om man tex jobbar på samma arbetsplats och kör samma sträckor så att man kan samordna det, så kommer trafiken att gå på knä, och förr eller senare kommer protesten att ge resultat.

    Vad som behövs är en logga, en website och någon som talar om det för kvällspressen.
    Last edited by Troberg; 2007-08-11 at 14:50.

  12. #12
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Förra året försökte vi på ett forum få igång aktiviteter för att störa verksamheten på 7:eleven osv, gå in och köa och vara allmänt sega på att få fram småpengar osv...men det är svårt att få svensson att aktivera sig!

    MC kollektivet klagar på skattepåslaget på trafikförsäkringen m.m. men när det skall närvaras på någon demonstrativ aktivitet så dyker typ 10 pers upp i stockholm....

    Men jag är för alla sådana påhitt, helt klart! Go for it!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  13. #13
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    38
    Respekt
    21
    Hur har det gått med "diodplåtarna" fungerar dom ?

  14. #14
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag kom PRECIS in genom dörren efter att ha mekkat dit dioderna :-)

    500 dioder under regskylten bak, 200 dioder över regskylten fram.

    Troligen kommer regskylten fram fortfarande synas, men då får jag ju möjlighet att beställa hem bilder så att jag ser hur bra/dåligt det fungerar bak.

    Nu gäller det bara att motivera sig att lämna mc:n hemma några dagar i veckan :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  15. #15
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Innan jag började jobba på PSXCare så jobbade jag på Bilstereofirman MDS o vissa av våra tävlande och andra i bekantskapskretsen var lite sura på att "alltid" bli av med bilarna en till två månader efter tävlingarna för att folk så finurligt kollat via Regskyltarna vart bilarna hör hemma.

    En vän till mig fick hjälp att konstruera en Nummerplåts snutta a la James Bond med lite Wellerman kit

    På den snurran både fram och bak fanns en äkta nummerplåt, en utlänsk, en diplomatplåt "Blå" och en nummerplåt med reklam för den firman man blev sponsrad av

    En sådan konstruktion borde lura skjortan av biltullarna alla dagar oavsett väder

    Annars är ju en ide att bygga kjolpaket som täcker plåten med ett fint tak, tycker allt att Hansis Nissan 300 kan behöva ett sådant nu och ett fint huvornament istället för hålet där kablaget för hans IR projekt löpte ur :P

    IR Dioder användes förut för att bygga laserstörare "Långt innan biltullarna fanns på ritbordet"

    Borde inte ett mikrovågshuvud störa lite med eller tänker jag fel
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  16. #16
    Registrerade
    Sep 2006
    Från
    Sweden, Stockholm
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Det gick förrut att ladda ner en Fejkad bilplåt i PDF format som man kunde klistra på sin egen, vet ni vart den finns? numret gick tydligen till någon milö parti ledare

  17. #17
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Love_PSP Visa Inlägg
    Det gick förrut att ladda ner en Fejkad bilplåt i PDF format som man kunde klistra på sin egen, vet ni vart den finns? numret gick tydligen till någon milö parti ledare
    Han är skattebefriad + att du riskerar dryga böter
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  18. #18
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Hela teorin med en flash på nån sekund precis vid foto-tillfället låter intresant...
    eller en följd blixtar under 10-20 sekunder borde juh göra att det flouriserande ämnet i skylten "lyser" i trehundra vilket borde göra tagande av foto omöjligt då det bör blända sådant...
    om man bara kan sätta en rad blixtar i framkant på huven väl dolt så kan man juh inte åka för det heller...typ i framkant på motor-huven blixtande neråteller innanför gallret fram riktade utåt...
    nån som provat det?

    I teorin låter det sjukt bra....

    snippat detta från en sida:
    Eftersom strålkastaren lyser med IR och kameran bara tar in IR,
    så borde det gå att sätta ett filter som gör precis motsatsen till IR-filtret på regplåten. Det vill säga att den släpper in allt vanligt ljus, men blockerar det infraröda ljuset, på så sätt borde inte kameran få någon bild av plåten.
    Var nöjd med min idé och började genast söka efter det jag vill ha.
    Hittade av en slump ett företag på ebay som köpt en uppsjö av dessa filter men inte behövde dom, så jag fick ett par för en billig peng.

    Kom till saken, funkade det då?
    Ja! I alla fall än så länge, har kört ett par gånger genom tullarna men inget har dykt upp på "mina skattebeslut".
    Om dom sen sätter sina detektiver på att få reda på vem jag är vet jag inte.
    Är ganska nöjd faktiskt, men lite synd att det ändå syns så pass mycket som det gör. Framtidsplanen kan ju vara att hitta ett filter som bryter vid aningen senare våglängd.
    Eftersom filtret bara är 0.3 mm tjockt är det också väldigt känsligt för stenskott osv. Jag har hittat en annan sida på internet som man kan specialbeställa filter på, då kan man beställa ett bredare som också håller för lite smällar.

    Ja, det var i alla fall mitt försök, kanske kan någon annan dra nytta av detta


    färdig-snippat....
    sidan det är snippat från:
    http://www.zatzy.com/allmaent/263850...ltullarna.html


    Snipp från annan sida:
    Så här säger lagboken om registreringsskylten:
    7§ En nummerskylt skall placeras såväl framtill som baktill på en bil.
    8§ Registreringsskyltarna skall vara väl synliga och hållas i sådant skick att de lätt kan avläsas.
    Under färd får last eller annat ej placeras så att skyltarna inte går att avläsa.
    slut-snippat....

    då kan man ju fundera på om de menar synliga för mänskliga ögat eller för en kamera.....
    Last edited by bmansweden; 2008-05-13 at 23:59. Anledning: mer tillägg
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  19. #19
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag har sett några bilar med IR filter över en bokstav/siffra på regplåten, men det syns tydligt att regplåten är manipulerad.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  20. #20
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Jag tror fortfarande på min ide att bygga en anordning som fäller bak o framskylten likt en vindbrygga vid knapptryck

    Sen att jag inte hunnit/orkat ge mig i kast o bygga en prototyp beror nog på tidsbrist samt att jag inte känner för att skära sönder kjolpaketet o bakluckan på min bil

    Men om någon donerar lite så är jag GAME
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  21. #21
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag tror fortfarande på min ide att bygga en anordning som fäller bak o framskylten likt en vindbrygga vid knapptryck

    Sen att jag inte hunnit/orkat ge mig i kast o bygga en prototyp beror nog på tidsbrist samt att jag inte känner för att skära sönder kjolpaketet o bakluckan på min bil

    Men om någon donerar lite så är jag GAME
    Den finns redan, hette clearplate förut, har bytt namn till foxplate.

    Tyvärr verkar dom ha svåra problem att få ut produkten på marknaden :-(

    http://www.foxplate.com/
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  22. #22
    Registrerade
    Feb 2008
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    49
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Lura automatiska prylar har alltid roat mig. Det började (preskriberat nu!) redan när jag på 80-talet sprang omkring med modifierade elektrostatiska tändare och plågade diverse fotoautomater och tvspel som accepterade en elektrostatisk chock lika gärna som ett par femkronor för att gå igång.
    Hehe, tändaren körde jag också med. Jag gillade speciellt ett Bomberman kabinett som stog i gamla filmstaden på Malmskillnadsgatan. Man kunde få 99 credits på en zap. =)

    Edit: Minne som en utvecklingsstörd guldfisk. Det var inte Bomberman. Det var BombJack och ingenting annat. Kan fan inte minnas allt - det är ju typ 20 år sen nu hehe.
    Last edited by TonyW; 2008-10-06 at 00:16.

  23. #23
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av TonyW Visa Inlägg
    Hehe, tändaren körde jag också med. Jag gillade speciellt ett Bomberman kabinett som stog i gamla filmstaden på Malmskillnadsgatan. Man kunde få 99 credits på en zap. =)

    Edit: Minne som en utvecklingsstörd guldfisk. Det var inte Bomberman. Det var BombJack och ingenting annat. Kan fan inte minnas allt - det är ju typ 20 år sen nu hehe.
    Haha, den maskinen brukade jag också zappa! Det var inte så att du läste någon av mina texter på någon BBS, har ett vagt minne av att jag skrev en guide och postade lite här å var...

    Vad jag minns så stod "min" bombjack vid ingången till en liten godisbutik eller liknande inne i gallerian vid malmskillnadsgatan. Säkert samma maskin :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  24. #24
    Registrerade
    Feb 2008
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    49
    Respekt
    17
    Hehe, det är säkert samma spel. Den stackarn blev grillad mest hela tiden. Jag har för mig det fanns en del zap-bara spel på taxifiket på Lilla Essingen också. Dom hade dessutom en växelautomat som glatt käkade servetter och bytte ut dom mot femkronor. Bra taxifik det där. =)

    Det är mycket möjligt att jag spanade in en guide på en BBS - man läste både det ena och det andra via dom hehe.
    Last edited by TonyW; 2008-10-06 at 17:12.

  25. #25
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Vad funkar tändar grejen på ?? Vill göra en sån jag använde min tändar grej till en potatis skjutare. Men kanske gör en ny automat zappare
    Buuuuh!

  26. #26
    Registrerade
    Feb 2008
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    49
    Respekt
    17
    Jag vet inte om det fungerar alls. Det är säkert 25 år sen eller nåt när jag använde en sist hehe. Vetefan om jag ens skulle få ihop en "zapper" idag utan ritningar a'la IKEA.

  27. #27
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Har du lagt ner projektet, eller skäms du över ditt misslyckande såpass att du inte vågar skriva om det?

  28. #28
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av kåkfararen Visa Inlägg
    Har du lagt ner projektet, eller skäms du över ditt misslyckande såpass att du inte vågar skriva om det?
    Prylarna sitter på en avställd bil, vet inte om det är en misslyckad ide eller ej, hur som helst så fick jag aldrig bilderna som jag beställde från en registrerad passage...undrar varför... :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  29. #29
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Prylarna sitter på en avställd bil, vet inte om det är en misslyckad ide eller ej, hur som helst så fick jag aldrig bilderna som jag beställde från en registrerad passage...undrar varför... :-)
    Att du blev registrerad när du passerade en station får väl räknas som ett misslyckande. Att bilderna aldrig skickas ut vid förfrågan är inte ovanligt och bevisar ingenting. Prova att ligga på lite, det brukar hjälpa. Lycka till med fortsatta försök

  30. #30
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av kåkfararen Visa Inlägg
    Att du blev registrerad när du passerade en station får väl räknas som ett misslyckande. Att bilderna aldrig skickas ut vid förfrågan är inte ovanligt och bevisar ingenting. Prova att ligga på lite, det brukar hjälpa. Lycka till med fortsatta försök
    Edison "misslyckades" att uppfinna glödlampan några tusen gånger också...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Brickat DS lite med G6 & Passcard 3
    By Bam-Bam in forum Nintendo DS
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 16:03
  2. Att Spela Xbox backups på Xbox360?..
    By kofikalonji in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 90
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 01:31
  3. Att löda i V.15, kanske inte så smart
    By Kuwabara in forum Matrix Infinity
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 17:30
  4. XBOX360.Samsung.Xtreme.V5.1.Firmware-Thanks
    By MoFa in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 14:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •