Tänkte köpa mig en 360 (med iXtreme) nu snart ifrån er på psxcare, men vill gärna veta lite saker nu innan jag köper mig en.
- Hur kommer det sig att ni höjt priset på iXtreme premium paketet ??
( var ju innan nere i 3900:- eller vare nu va)
- Är det många som uppdaterar sin firmware själva? Om jag exempelvis köper mig en 360 med samsungläsare med iXtreme 1.2 och det sedan kommer en nyare version av iXtreme, är det då svårt att uppdatera firmwaren själv?
- Kan man stealthpatcha gamla releaser ifrån diverse grupper etc ? (Dvs innan iXtreme var aktuellt) eller måste man ladda ner nya versioner av backupspel?
- Om jag beställer en 360 med samsungläsare ifrån er, brukar det då ta lång tid innan ni fått in en 360 med samsungläsare?
- Den dvd-brännare jag har i min dator just nu är en "NEC DVD RW ND-3500AG". Klarar den av att bränna dual-layer skivor som krävs till 360n ?
- Om man bara spelar offline, cachar xboxen data om att man kört backuper och skickar iväg infon om man sedan kopplar upp sig till LIVE ? (om vi nu säger att jag har iXtreme 1.2 och det kommit nya ban-tester ifrån Microsoft i framtiden och det dåvarande nyaste flashet e exempelvis iXtreme 1.5)
-------------------------------------------
Tacksam för svar på alla mina frågor
Bookmarks