Har kollat runt på andra forum. Det verkar vara rätt så många som har samma problem som jag. Alla använder USB Lan adapter för att ansluta. Vissa kör med Datels och vissa med Nintendos. Men alla med samma fel.
Har kollat runt på andra forum. Det verkar vara rätt så många som har samma problem som jag. Alla använder USB Lan adapter för att ansluta. Vissa kör med Datels och vissa med Nintendos. Men alla med samma fel.
XBOX
X-ecuter 2.2 Lite
X2_4983.06 Bios
120GB HD
SAMSUNG DVD
Wii 4.2E
WiiKey 1.99 Beta firmware
Nintendo DSi XL
M3i Zero
Nintendo 3DS
XBOX360
Flashad Iextreme ??
Playstation 3
http://psx-scene.com/forums/nintendo...-bootdisk.html
Det är alltså:
- All emulators in their latest versions - dvs SNES, NES osv.
- Configuration discs for the open source chips
- MediaPlayer Wii
- Sd Dumper
- Gcos v3 for booting other region games
som startar på 3.0
Jag testade Trauma center före jag uppdaterade, videon laggade och sen fick jag upp ett felmeddelande och måste reboota, så uppdarerade jag och det fungerar utmärkt efteråt
Obs! Kör INTE configprogrammen på denna om du har en NTSC Wii med WiiFree eller OpenWii. Snubben som gjort skivan har använt PAL versionen av configurations programmen oavsett om du genererar en NTSC eller PAL skiva. Sätter du PAL region på ett OpenWii eller WiiFree i en NTSC konsoll så slutar ALLA spel att fungera, även original.
yaosm användare behöver inte oroa sig då yaosm inte accepterar ändringar av inställningarna om man bootar på denna skiva. yaosm är nämligen utrustad med en hälsosam mängd paranoia.
Yet Another OpenSource Modchip version 3.0 final - http://wiinewz.com/forums/yaosm/
Fick så nu idag på mitt wii.
men det är när man ändrar wiiconnect i standy eller inte som han nollar mac adressen på lan-adaptern..
men om du bara går in och accepterar villkoren för wiiconnect 24 IGEN så kommer de tillbax..
och allt funkar igen..
så varje gång man dribblar med wiiconnect i standy on eller off så måste man acceptera avtalen för att lanadaptern ska få sin mac adress tillbax.
skit skummt. men så funkar det för mig iaf..
borde ju komma en lösning i nästa firmware, för de tappar ju massor som vill köpa vc spel.
Det är alltså:
- All emulators in their latest versions - dvs SNES, NES osv.
- Configuration discs for the open source chips
- MediaPlayer Wii
- Sd Dumper
- Gcos v3 for booting other region games
som startar på 3.0[/QUOTE]
ja jo jag försökte.. jag lade in massa roms och lite media och sen tog jag BAT-filen "create_iso_PAL44OTHER"
men efter man går in i det som gamecube spel så såtr det att de inte funkar typ... ska man ta någon annan bat fil?
ja jo jag försökte.. jag lade in massa roms och lite media och sen tog jag BAT-filen "create_iso_PAL44OTHER"
men efter man går in i det som gamecube spel så såtr det att de inte funkar typ... ska man ta någon annan bat fil?[/QUOTE]
Den ska då skapa en iso, det var väl .iso'n du brände?
"såtr det att de inte funkar typ", vad står det?
Bookmarks