open tray eller inte!
Jag updaterade min box, hoppades på att inte bli bannad, när boxen startat om efter update så stog det "open tray" då tänkte jag, fan nu har nått hänt eftersom mitt spel var brännt som satt i. men jag öppnade tray och stängde igen med skivan i och spelet gick igång och nu fungerar allt perfekt. behövde inte starta om boxen för att få igång spelet, Jag tror inte att microsoft kan se om spelen är brännda om dom är stealth patchade. jag och polaren har bara kört stealth-patchade spel köpt samma box ungefär samtidigt samma chip med hyfsat ny firmware (xtreme) men inte online vaianten. vi har inte blivit utsatta för någon ban eller något liknande. Vad min personliga tanke om bannignen är att folk har tankat spel på dc dc++ piratebay och liknande ställen och fått hem spel som inte har några stelathskydd eller patchar på något sätt och sedan blivit bannade.
Sen kan man väl inte spela på live om man inte updaterar heller va? så man har ju lixom inget val isåfall. Inte kunna spela utan update eller inte kunna spela bannad, vad e skillnaden.
// Creek spelar på live fortfarande. ! köp ditt spel om du tycker det är bra !
Last edited by Creek; 2007-08-10 at 15:09.
---------------------------------------------------
owned by my mom
---------------------------------------------------
xbox360
chip:Xtreme Firmware chip - Dualboot
dvdreader: samsung
dvdburner: philips dvd8851 flashed to BenQ DW1655
disc: Verbatim
----------------------------------------------------
Bookmarks