Äntligen! så länge som jag väntat på detta spel.
Skulle kunna ge hintar till wiitorrents.net
Äntligen! så länge som jag väntat på detta spel.
Skulle kunna ge hintar till wiitorrents.net
Kanoners, det där har jag också väntat efter ett tag. Då är det bara Metroid Prime 3 som man väntar spänt på nu.
Boogie.USA.Wii-MARVEL släpptes också ganska nyligen, det vet jag inte hur kul det är dock.
Last edited by rymd; 2007-08-08 at 23:58.
Wiitorrents kan du hinta till så mkt du vill men jag kommer inte att sänka mig så lågt att jag laddar hem spel som redan är uppackade. Jag samlar alla PAL spel så jag vill gärna ha hela scene rellar.
inte lägre än piratebay... men nästan.
Inte min mening att låta sur, tycker bara det är synd att dom är så ovettiga. kunde ju blivit en bra tracker annars.
Jag vet inte hur du gör men jag sitter faktiskt kvar och seedar spelen jag laddar ner. Och enligt min mening är det ovettigt att seeda samma spel packat på en tracker samt uppackat på wiitorrents.
Sen undrar dom varför ingen vill seeda på wiitorrents... lol
Nej, inte direkt.
Allt jag laddar ner kommer packade i RAR, det finns inget annat. Det beror bara på att det ska kunna race:as till siterna.
Så det där med söndagsleecher, nja. Jag förstår bara inte varför det har så stor betydelse när man tankar via torrentsidor, vilket jag inte gör.
Så du förstår inte varför folk som inte har tillgång till siter vill ha scene-rls?
Du tror alltså att rar-uppdelningen enbart har med racen att göra?
[QUOTE=djstiv;164753]Så du förstår inte varför folk som inte har tillgång till siter vill ha scene-rls?
Du tror alltså att rar-uppdelningen enbart har med racen att göra?[/QUOTE
Nu har vi kommit för mycket OT. jag startade nog det, förlåt. Du kan PM:a om du vill diskutera något där:
Jag har testat spelet och tyckte att det var väldigt roligt, jag har inte heller testat DS-versionen innan. Nu är det Metroid Prime 3 och Super Paper Mario PAL som är på önskelistan.
Paper Mario finns ju till NTSC, varför tar du inte den rackarn?
Jag gav upp det där stället, det var bra ibörjan innan andra trackers hade kommit igång med wii spel... nu finns det bättre alternativ. Sen kändes det som att hela den trackern var ganska dåligt skött och så var det sjukt mycket leechers där som aldrig gav något tebax, så jag sa upp mitt konto.
Torrentleech är klart en av de bättre av torrentarna. Håller med Frapp om bitgamer.. inte alls bra där..
sjävl sitter jag på reghub och drar rar rellarde wii releaser.
jag är trots allt nöjd med BG ändå, lite störigt att hela skiten klappar ihop emellanåt bara... men jag tänker inte skrota ~800gb som jag har att bränna innan ration hamnar på 1:1 igen i alla fall.
du var mig en ratiokåt jävel
Vilka trackers finns du annars på prodge64?
OnT: Releasen funkar fint.
Bookmarks