Visar resultat 1 till 21 av 21

Diskussion: Trauma_Center_Second_Opinion_PAL_MULTI5_Wii-WiiERD

Registrerade
    Dec 2004
    Från
    Timrå
    Respekt
    21

Trauma_Center_Second_Opinion_PAL_MULTI5_Wii-WiiERD

Äntligen! så länge som jag väntat på detta spel.

Skulle kunna ge hintar till wiitorrents.net

Registrerade
    May 2007
    Respekt
    18
    Kanoners, det där har jag också väntat efter ett tag. Då är det bara Metroid Prime 3 som man väntar spänt på nu.

Boogie.USA.Wii-MARVEL släpptes också ganska nyligen, det vet jag inte hur kul det är dock.
    Last edited by rymd; 2007-08-08 at 23:58.

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    Wiitorrents kan du hinta till så mkt du vill men jag kommer inte att sänka mig så lågt att jag laddar hem spel som redan är uppackade. Jag samlar alla PAL spel så jag vill gärna ha hela scene rellar.

Registrerade
    May 2007
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av frapp Visa Inlägg
    Wiitorrents kan du hinta till så mkt du vill men jag kommer inte att sänka mig så lågt att jag laddar hem spel som redan är uppackade. Jag samlar alla PAL spel så jag vill gärna ha hela scene rellar.
    Haha, sänka sig så lågt?
    Det där var det fånigaste jag läst idag, men klockan är trots allt bara 11:42.

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    inte lägre än piratebay... men nästan.

Registrerade
    Dec 2004
    Från
    Timrå
    Respekt
    21
    En vanligt dödlig person som inte spelar på spel är det utmärkt för, jag hintar till alla som bara vill ladda ner spelet för att spela helt enkelt.
    När jag skrev posten fans spelt på varken Blackcats eller Torrentleech.

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    Inte min mening att låta sur, tycker bara det är synd att dom är så ovettiga. kunde ju blivit en bra tracker annars.

Registrerade
    May 2007
    Respekt
    18
    Inte min mening att låta sur, tycker bara det är synd att dom är så ovettiga. kunde ju blivit en bra tracker annars.
    Jo, den är ju så mycket sämre och ovettig därför att du måste ha spelen uppdelade i rar-filer i ditt arkiv?

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    Jag vet inte hur du gör men jag sitter faktiskt kvar och seedar spelen jag laddar ner. Och enligt min mening är det ovettigt att seeda samma spel packat på en tracker samt uppackat på wiitorrents.

Sen undrar dom varför ingen vill seeda på wiitorrents... lol

Registrerade
    Feb 2006
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av rymd Visa Inlägg
    Jo, den är ju så mycket sämre och ovettig därför att du måste ha spelen uppdelade i rar-filer i ditt arkiv?
    Hehe, du har den typiska söndagsleecher attityden

Smaken är som baken, vissa gillar att hantera RAW andra gillar regler, så en standard kan hållas högt...

Registrerade
    May 2007
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av djstiv Visa Inlägg
    Hehe, du har den typiska söndagsleecher attityden

Smaken är som baken, vissa gillar att hantera RAW andra gillar regler, så en standard kan hållas högt...
    Nej, inte direkt.

Allt jag laddar ner kommer packade i RAR, det finns inget annat. Det beror bara på att det ska kunna race:as till siterna.

Så det där med söndagsleecher, nja. Jag förstår bara inte varför det har så stor betydelse när man tankar via torrentsidor, vilket jag inte gör.

Registrerade
    Feb 2006
    Respekt
    19
    Så du förstår inte varför folk som inte har tillgång till siter vill ha scene-rls?

Du tror alltså att rar-uppdelningen enbart har med racen att göra?

Registrerade
    May 2007
    Respekt
    18
    [QUOTE=djstiv;164753]Så du förstår inte varför folk som inte har tillgång till siter vill ha scene-rls?

Du tror alltså att rar-uppdelningen enbart har med racen att göra?[/QUOTE
    Nu har vi kommit för mycket OT. jag startade nog det, förlåt. Du kan PM:a om du vill diskutera något där:

Jag har testat spelet och tyckte att det var väldigt roligt, jag har inte heller testat DS-versionen innan. Nu är det Metroid Prime 3 och Super Paper Mario PAL som är på önskelistan.

Registrerade
    Apr 2007
    Respekt
    18
    Paper Mario finns ju till NTSC, varför tar du inte den rackarn?

Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Respekt
    18
    Jag vet inte hur du gör men jag sitter faktiskt kvar och seedar spelen jag laddar ner. Och enligt min mening är det ovettigt att seeda samma spel packat på en tracker samt uppackat på wiitorrents.

Sen undrar dom varför ingen vill seeda på wiitorrents... lol
    jag kanske har frågat detta i en annan tråd tidigare idag, är en aning trött.. men vart tog du vägen på bitgamer? på alla gamla PAL spel du har ordnat där står det bara "???" på uploadern.

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    Jag gav upp det där stället, det var bra ibörjan innan andra trackers hade kommit igång med wii spel... nu finns det bättre alternativ. Sen kändes det som att hela den trackern var ganska dåligt skött och så var det sjukt mycket leechers där som aldrig gav något tebax, så jag sa upp mitt konto.

Registrerade
    Apr 2007
    Respekt
    18
    Torrentleech är klart en av de bättre av torrentarna. Håller med Frapp om bitgamer.. inte alls bra där..

Registrerade
    Jun 2007
    Respekt
    18
    sjävl sitter jag på reghub och drar rar rellarde wii releaser.

Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Respekt
    18
    jag är trots allt nöjd med BG ändå, lite störigt att hela skiten klappar ihop emellanåt bara... men jag tänker inte skrota ~800gb som jag har att bränna innan ration hamnar på 1:1 igen i alla fall.

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    du var mig en ratiokåt jävel

Vilka trackers finns du annars på prodge64?

Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Respekt
    21
    OnT: Releasen funkar fint.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner