Tja, jag har två PSP på service.
Den ena för trasig "styrpinne" och den andra var het död!
Vilken version får jag när dom kommer från service?
/j
Tja, jag har två PSP på service.
Den ena för trasig "styrpinne" och den andra var het död!
Vilken version får jag när dom kommer från service?
/j
det vet man aldrig =)
Vadå, det vet man aldrig!
Vad har ni för erfarenhet, är det den senaste versionen eller skiter dom i att uppgradera.
Sen kommer ju frågan om ?dom? har rätt att ändra fimware på min psp
De PSP jag reklamerat har ersatts med nya orörda psp, dvs inga "tråkiga" versioner.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack Hansi, det var det svar jag ville ha.
/j
Vissa verkstäder brukar se till att PSPor de fixat "pg av att någon råkade få strömmavbrott mitt i en uppgradering *Host Host* får den senaste firmwareflashen av dem innan de skickas tillbaka, dock byts de ut helt lägger de ofta inte ned tid på att göra detta.
Det hör till ovanligheten att de gör så men vissa har haft otur.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
kör alltid senaste custom så måste dom nergradera för att kunna uppgradera till orginal och det borde dom inte orka
PSP 3.71 M33-2 4GB Memory Stick Pro Duo
Nopps det hände en kompis till mig som returnerade sin PSP pg.av strömförlust vid flashning *Host host*
När hans kom tillbaka så hade den den senaste versionen inskjuten, detta var ½ år sen o de kan ju ha ändrat rutierna.
Jag trodde de berodde på att sony inte gillade att man sköt in Custom och fått direktiv om att försvåra för folk.
Men det var ett halvår sedan som sagt.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks