Hej!
Har sett att vissa får youtube att fungera, alltså att se filmerna.
Jag får det inte, och jag tror säkert att flera har samma problem.
Hur får man det att fungera?
Tack på förhand //
Hej!
Har sett att vissa får youtube att fungera, alltså att se filmerna.
Jag får det inte, och jag tror säkert att flera har samma problem.
Hur får man det att fungera?
Tack på förhand //
använder du PSP video 9????
genom den kan man få hem youtube filmer
1xPsP Fat 3.71 M33 + 1xPsP Fat 3.62-4 M33 + 1xPsP Slim 3.71 M33
Så man kan inte streama youtube filmer??
inte vad jag vet, men via programmet så kopplas man upp till youtube med programmets egna webläsare och sen klickar man i download
1xPsP Fat 3.71 M33 + 1xPsP Fat 3.62-4 M33 + 1xPsP Slim 3.71 M33
Typ dethär ni letar efter
http://www.psp-hacks.com/file/1225
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Inte den minsta erfarenhet alls då jag inte använder min PSP eller tänker använda den för att titta på filmer från YouTube i dålig kvalite
Jag konverterar mina dvd filmer själv om jag måste med CloneMobile och lägger dem på minneskortet, inte för att jag gör det ofta men det är bra att kunna
Ang Readme så bör det finnas någon tråd i inlägget och eller trådar i deras forum
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
jag använder inte heller homebrews till att kika på youtuberullar, jag använder hellre en programvara till detta, som t.ex PSP Video Converter.
Hur som helst, jag har inte ens testat PSPtube, men detta kanske kan vara till hjälp:
1) Välj en mapp beroende på vad du har för Custom Firmware version.
100 är för v1.00, 150 för v1.50 och 200over for övriga custom firmwares.
2) Kopiera PSPTube mappen till din GAME3XX mapp.
3) Regga ett "dev" konto här: http://youtube.com/dev
4) Öppna "psptube.cfg" med exempelvis notepad.exe
5) Leta upp dev_id = "" och infoga ditt kontoid där, ex: dev_id = "ABCDEFGHIJK".
6) Starta PSPtube och välj en internetanslutning
Last edited by BigMac; 2007-08-16 at 19:13.
Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
Firmware: CFW v3.80 M33-5
Bookmarks