Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 53 av 53

Diskussion: När kommer dem coola spelen???

  1. #31
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    Väntar på en ny version av duck hunt. Sen tycker jag det finns många roliga spel har garvat åt massa olika titlar jag testat.

  2. #32
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    43
    Respekt
    18
    Jag tröttnade iaf. och sålde min Wii. La pengarna på ett nytt avgassystem till crossen istället, mer nöje för pengarna.

  3. #33
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    58
    Respekt
    17
    Köpte x360 då jag blev bländad av grafiken, men spelen håller inte måttet för min del. Tvspel ska vara tvspel, om grafiken ser ut som en spelfilm har ingen betydelse om det inte är skoj.

    Tänkte skaffa mig en Wii då jag har tro på Nintendos maskiner då det gäller spelflädje och roliga spel. Även om det inte är mycket att hurra för just nu.

    Xbox 360 = dåliga rpg ala PC style, shooters & bilspel.

  4. #34
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    metroid prime 3 rockar fett säger bara det.

    ps snart kommer ju mario galaxy

  5. #35
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    Jag vet inte vad ni tycker.
    Men själv tycker jag att grafiken i MP3 är riktigt bra!!!
    Sen att kontrollerna är helt underbara är väl heller inget minus!

    När ska dom sänka priserna på VC??? Tycker det är på tok för dyrt...

  6. #36
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    46
    Respekt
    17
    De kommer sänka priserna på VC när ingen köper dom längre...

    Ja MP3 är grymt bra! Och Super Mario Bros - Brawl ser ut att bli ett väldigt grymt spel också.

  7. #37
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Faran Visa Inlägg
    De kommer sänka priserna på VC när ingen köper dom längre...

    Ja MP3 är grymt bra! Och Super Mario Bros - Brawl ser ut att bli ett väldigt grymt spel också.
    Då får man nog vänta ett tag eftersom många köper just VC för att dom väntar på nåt spel.

    Själv väntar jag på:
    Brawl
    RE:UC
    GHIII (har förbokat)
    SMG
    Mario & Sonic

    Spel som kan bli bra:
    Fire Emblem
    Jag tycker det ser rätt så ljust ut, men det är kanske för att det kommer många spel som passar mig.
    Last edited by MuRRe_C; 2007-11-14 at 15:21. Anledning: Adderade Spel

  8. #38
    VC priserna kan nog sänkas då WiiWare lanseras nästa år. Blir lite mer Wii points samt internminnekonkurrens
    Xbox [1.1] - Flashat
    Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]

  9. #39
    Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Inlägg
    451
    Respekt
    18
    vad är wiiware? apropå det kassa internminnet, mitt är redan fullt... och jag tycker det är skit att man inte kan spela direkt från SD-kortet i sin egna wii med egenköpta vc-spel. aja, på fullt allvar så är det enda jag väntar på till wii just nu Mario & Sonic: Olympic Games och Track & Field II (VC).

  10. #40
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    Gamereactor sågade faktiskt Mario & Sonic, själv tror jag det kommer bli väldigt kul.

  11. #41
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    Medal Of Honor Heroes 2, bra kontroll och hyffsad grafik + riktigt bra onlinedel, gratis dessutom

  12. #42
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Vad hände med Resident Evil? Så sjukt tråkigt umbrella chronicles är, går knappt att spela...dissapointed!

  13. #43
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av lovis Visa Inlägg
    Vad hände med Resident Evil? Så sjukt tråkigt umbrella chronicles är, går knappt att spela...dissapointed!
    Låter ju inte bra, kommer nog ändå att köpa det. Älskar den typen av spel.

  14. #44
    Registrerade
    Jun 2005
    Från
    Stockholm/Nacka
    Inlägg
    538
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av lovis Visa Inlägg
    Vad hände med Resident Evil? Så sjukt tråkigt umbrella chronicles är, går knappt att spela...dissapointed!
    Jag tyckte det var helt okej men det är kanske bara jag. Ett av de bättre spelen på Wii om jag får säga mitt.

  15. #45
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av razor1394 Visa Inlägg
    Jag tyckte det var helt okej men det är kanske bara jag. Ett av de bättre spelen på Wii om jag får säga mitt.
    Ska införskaffa en Zapper och lira igenom det med brorsan eller flickvännen
    Verka ju sjukt kul i Co-op.

    GHIII imorron.

  16. #46
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    tja nån som har kört mario and sonic olympic games?? isåfall hur låser man upp banor??

  17. #47
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    242
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av linus922 Visa Inlägg
    tja nån som har kört mario and sonic olympic games?? isåfall hur låser man upp banor??
    Skulle gissa på att du behöver köra någon single player del och komma på bra placering för att kunna låsa upp det. Så brukar det ju funka med 99% av alla spel idag.. det där med att låsa upp innehåll har verkligen gått överstyr...

  18. #48
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av hadirajan Visa Inlägg
    Skulle gissa på att du behöver köra någon single player del och komma på bra placering för att kunna låsa upp det. Så brukar det ju funka med 99% av alla spel idag.. det där med att låsa upp innehåll har verkligen gått överstyr...
    Jag håller inte med dig riktigt.
    Tycker själv att upplåsandet är underbart i vissa spel.
    Ta t.ex. Super Mario bros till NES.
    Linjärt spelande där man tog sig genom bana efter bana. Man kunde "warpa", men aldrig spela om en bana om man inte dog och därmed inte heller höja sina poäng-
    I SMG väljer man vilka man ska spela (man måste ju få ett antal stjärnor, men är där någon bana som man bara inte klarar är det bara att hoppa vidare), man kan spela om banor, hoppa över banor o.s.v.

    Visst kan det i vissa spel kännas aningen krystat, men i många spel adderar det en känsla av valfrihet som gör att spelet får en dimension till. Även om den valfriheten är en illusion så finns den där för många och kan göra att man får en bättre spelupplevelse, och DET ska man inte förringa.

  19. #49
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    242
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av MuRRe_C Visa Inlägg
    Jag håller inte med dig riktigt.
    Tycker själv att upplåsandet är underbart i vissa spel.
    Ta t.ex. Super Mario bros till NES.
    Linjärt spelande där man tog sig genom bana efter bana. Man kunde "warpa", men aldrig spela om en bana om man inte dog och därmed inte heller höja sina poäng-
    I SMG väljer man vilka man ska spela (man måste ju få ett antal stjärnor, men är där någon bana som man bara inte klarar är det bara att hoppa vidare), man kan spela om banor, hoppa över banor o.s.v.

    Visst kan det i vissa spel kännas aningen krystat, men i många spel adderar det en känsla av valfrihet som gör att spelet får en dimension till. Även om den valfriheten är en illusion så finns den där för många och kan göra att man får en bättre spelupplevelse, och DET ska man inte förringa.
    Inte för att vara elak men det där var väl ändå att jämföra äppel med päron.
    Upplåsningen som jag personligen tycker har gått överstyr är t ex. när man måste spela igenom hela spelet i singelplayer för att låsa upp multiplayer möjligheten.
    Eller ta Metroid Prime's idiotiska Friend vouchers. De har samma värde när du hittar dem i spelet men du måste byta med en vän för att kunna använda dem.. så urbota dumt alltså. Kunde de inte bara skippat det helt och hållet. Är många som inte har internet uppkoppling till sina Wii idag och de kan inte låsa upp ett jäkla dugg för att man måste skicka sina friend voucher till andra via internet.

    Det som du beskriver är mer fusk eller valfrihet i hur man spelar spelet, det har jag inga som helst problem med.
    Men när man måste spela igenom hela jäkla spelen för att kunna låsa upp vettiga multiplayer banor eller möjligheten att spela multiplayer överhuvudtaget då har det verkligen spårat ur...

  20. #50
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    108
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av hadirajan Visa Inlägg
    Inte för att vara elak men det där var väl ändå att jämföra äppel med päron.
    Upplåsningen som jag personligen tycker har gått överstyr är t ex. när man måste spela igenom hela spelet i singelplayer för att låsa upp multiplayer möjligheten.
    Eller ta Metroid Prime's idiotiska Friend vouchers. De har samma värde när du hittar dem i spelet men du måste byta med en vän för att kunna använda dem.. så urbota dumt alltså. Kunde de inte bara skippat det helt och hållet. Är många som inte har internet uppkoppling till sina Wii idag och de kan inte låsa upp ett jäkla dugg för att man måste skicka sina friend voucher till andra via internet.

    Det som du beskriver är mer fusk eller valfrihet i hur man spelar spelet, det har jag inga som helst problem med.
    Men när man måste spela igenom hela jäkla spelen för att kunna låsa upp vettiga multiplayer banor eller möjligheten att spela multiplayer överhuvudtaget då har det verkligen spårat ur...
    Jag köper det du säger. Vi pratade som du sa om olika saker.

  21. #51
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    242
    Respekt
    18
    Ja helt klart, håller med dig till fullo annars på det du sa.

    Linus922: Du ska köra Circut för att låsa upp mer saker, men gör inte som mina polare och jag. Vi använde oss av våra miis, då räknades ingenting. Spelade igenom alla circuts utan resultat, men så snart man började använda mario gubbarna så hände det saker....

  22. #52
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av jaccee Visa Inlägg
    Super smash bros då? Det kommer äga
    Jo, måste nog säga att nintendo har lyckats där för att knäcka det och få det att rulla utan framedrops osv 100% är fanimej omöjligt....
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  23. #53
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    47
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av hadirajan Visa Inlägg
    Ja helt klart, håller med dig till fullo annars på det du sa.

    Linus922: Du ska köra Circut för att låsa upp mer saker, men gör inte som mina polare och jag. Vi använde oss av våra miis, då räknades ingenting. Spelade igenom alla circuts utan resultat, men så snart man började använda mario gubbarna så hände det saker....

    LOL!
    Varför har ingen sagt nåt ?! Jag har försökt låsa upp banor i 3 månader nu...

    Grrrrrrrrrrrrrr.....

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. hur ska jag packar upp spelen?
    By devhook in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 48
    Senaste inlägg: 2007-08-13, 19:57
  2. När kommer dom bra spelen?
    By Drotz-2000 in forum Playstation - spelfrågor
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2001-04-22, 22:05
  3. ps2 chip när kommer det??
    By Ringo star in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2001-02-04, 12:39
  4. När kommer andra omgången PS2or?
    By Hmm... in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2000-10-18, 12:30
  5. När kommer Tony Hawk 2?
    By DeLaZoN in forum Playstation - spelfrågor
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2000-09-18, 11:28

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •