vad är skillnaden på
"XBOX 360 Premium inkl. Mod 360" och "XBOX 360 Premium inkl. Xtreme Mod"
med andra ord vad skiljer en Xtreme mod och mod 360, förutom priset
mod 360 är 500:- dyrare iaf, tell me
vad är skillnaden på
"XBOX 360 Premium inkl. Mod 360" och "XBOX 360 Premium inkl. Xtreme Mod"
med andra ord vad skiljer en Xtreme mod och mod 360, förutom priset
mod 360 är 500:- dyrare iaf, tell me
Vart har du läst det nånstans?
Jag ser inte det i psxcares butik.....
Men jag skulle gissa att "Mod 360" är nåt chip
medans "Xtreme Mod" är flashning...
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
it shopen i mölnycke har båda dera, blev bara fundersam, men det dyrare är alltid "bättre" så det får nog bli det
nej nej nej!!!! du vill absolut INTE ha nåt chip.
Flashning är mycket bättre.
» Xbox360 FAQ
va? varför då? det var just av denna anledning jag startade tråden, jag är inte påläst, chip känns mer genuint på något sätt.. förklaringar o för o nackdelar
Du skulle ha läst lite här på forumet då innan du startade tråden ;-)
Chip går inte att uppdatera. När MS kommer med nya påhitt för att stoppa dig från att spela Live, eller spela kopierade spel så är ditt enda alternativ att plocka ut chippet och hoppas på att det finns nåt nytt bättre chip att byta mot (Eller göra en flashning då.)
Blir det något fel på din 360 så du måste skicka in den till MS på lagning så är det som sagt rätt jobbigt att plocka bort chippet för att det inte ska synas att du varit inne och pillat i boxen....
Flashning är bara en "mjukvaru-uppdatering" av dvd'n. Det är ett osynligt ingrepp som dessutom är enkelt att uppgradera när det kommer nya versioner.
Just nu är det bara flashning som gäller ifall du vill spela Live utan att få en bannad box.
» Xbox360 FAQ
e det svårt att flasha om nya "versioner" själv hemma då? om jag nu kör på flash istället?
jag kommer inte använda mig alls av tjänsten live, om det kan påverka någons tycke om mitt val i chippat eller flashat 360, vill bara kunna spela brända spel, eller spel som är inlagda på HD, o streama grejjer direkt från min dator, danke för svaren..
/ Mvh Daniel
Spela spel från HD Kan du alldrig göra
Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)
Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay
XBMC
250 GB HDD
Nej inte om man kan hur man gör :-)
Det är 1000 gånger enklare att lära dig flasha själv än att sitta och löda chip i alla fall.....
psxcare tar 500:- för att flasha. det är ju inte så att du måste uppdatera hela tiden. Tänker du inte spela Live så kan du fixa senaste firmware som finns nu och sedan behöver du troligtvis inte uppdatera firmware på bra länge
» Xbox360 FAQ
ja kör på flashning... jag har gjort det på min helt själv oxå fast jag inte trodde det... det e rätt enkelt ändå. jag har en hitachi läsare på min
Bookmarks