Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: mina nya modd :D

  1. #1
    Registrerade
    May 2007
    Från
    könsa
    Inlägg
    131
    Respekt
    17

    mina nya modd :D

    hej alla nu har jag moddat klart ett xbox å ska modda den andra snart å chipa den men jag är inte hemma nu så jag kan inte lägga upp några bilder nu kommar lägga upp imorgon när jag hinner ;D och snart ska jag börja med mitt xbox>xbox360 ska he mitt xbox i ett 360 skal kommar börja med det om typ 1-2 månader så ska deet vara klart jag ska försöka att bli klar före än vad jag tänker att det ska vara klart

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Are you a Smiley Junkie ????
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    May 2007
    Från
    könsa
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    hahahahhaaha

  4. #4
    Registrerade
    May 2007
    Från
    könsa
    Inlägg
    131
    Respekt
    17
    så här ser det första xboxet ut
    Attached Images Attached Images

  5. #5
    Hej alla, jag kunde inte hitta någon tråd som passade det här inlägget perfekt men det här är tillräckligt bra. xD Jag har moddat min xbox 360 kontroll men lila(UV) lampor i ringen (de ser mer blått ut för att det e UV och lampa nr 4 fungerar inte och jag har ingen extra.(Hur ofta är man player 4 egentligen?)), en röd lampa i B-knappen och ett par vita lampor i Guide-knappen (det lyser starkt grönt) dn har också rapid fire på baksidan av kontrollen sitter perfekt för ringfingret.

    Så, för att säga allt lite kortare jag är intresserad av att sälja den. Kom med bud PS. den är nästan inte använd.


  6. #6
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Jag har beställt dioder om du vill köpa? Smd led 0603

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    Hej alla, jag kunde inte hitta någon tråd som passade det här inlägget perfekt men det här är tillräckligt bra. xD Jag har moddat min xbox 360 kontroll men lila(UV) lampor i ringen (de ser mer blått ut för att det e UV och lampa nr 4 fungerar inte och jag har ingen extra.(Hur ofta är man player 4 egentligen?)), en röd lampa i B-knappen och ett par vita lampor i Guide-knappen (det lyser starkt grönt) dn har också rapid fire på baksidan av kontrollen sitter perfekt för ringfingret.

    Så, för att säga allt lite kortare jag är intresserad av att sälja den. Kom med bud PS. den är nästan inte använd.

    Den hade passat bättre under 360 delen av forumet
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #8
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Den hade passat bättre under 360 delen av forumet
    Ja, jo men man fick inte diskutera priser där och jag hittade inte nått om 360'n typ...
    men om du skulle köpa den här kontrollen hur mycket skulle du ge?? vill bara veta va den e värd :P

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det finns säkert en tråd någonstans under 360 allmänt om modifierade handkontroller, du kan annars lägga ett inlägg i tråden som behandlar köp/sälj av div 360 tillbehör under 360 almänt

    *Edit:*
    Angående pris vet jag ärligt talat inte, jag skulle nog ge lite mer än en begagnad 360 kontroll eftersom den är special med både rapidfire och custom lights... men eftersom den 4:e leden inte fungerar som den ska och alla knapparna inte lyser (gröna, blå och gula, vänstra "övre" knappen, Vänstra trigger knappen, högra "övre" knappen och högra triggerknappen samt start och select knapparna) så sjunker priset en aning, meningen är liksom att alla knapparna ska lysa :P

    Går att få till så att alla knapparna lyser bara man vet hur man ska göra (start/select knapparna får man göra egna, samma med trigger och "övre" knapparna, men det går )
    Last edited by Swizzy; 2009-04-23 at 20:33.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  10. #10
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Jag har en tråd som heter xbox 360 case mod lägg in där

Liknande diskussioner

  1. Sony´s nya slimmade PSP har börjat tillverkas!
    By BigMac in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2007-07-19, 08:07
  2. Nya hårddisken streamar inte musik vid första försöket...
    By Sanitation in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 22:50
  3. Nya spel funkar inte på vanlig tv?
    By kofikalonji in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 27
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 17:55
  4. Nätverksproblem, kommer ej åt mina utdelningar
    By Daart in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 22:10
  5. Lägga till nya filformat i xbmc?
    By M@tte in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 03:27

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •