Har bränt en del Wii spel och alla har funkat förutom denna. Den sätter min konsol helt ur spel. Går knappt att använda efteråt. Har någon provat denna? Funkar den för er? Det är ju ett bra spel trots allt!
Har bränt en del Wii spel och alla har funkat förutom denna. Den sätter min konsol helt ur spel. Går knappt att använda efteråt. Har någon provat denna? Funkar den för er? Det är ju ett bra spel trots allt!
vad menas med ur spel?
Den blev galen?
Fugerade perfekt för mig de timma rjag han använda min wii.
Inte stött på några problem alls.
Testa att uploada den till en annan traker och sedan kolla om den laddar hem något mer och isf ändrar innehållet och sedan bränna om spelet.
Alltså det som händer är att animationen på skivorna bara spinner och spinner och inga skivor fungerar efter jag stoppar in denna skiva. För att fixa det måste jag hålla in strömknappen för att stänga av eftersom reset inte svarar, låta den starta och sedan trycka reset. Om jag bara stänger av den utan att reset:a den så får jag "An error has occured..." meddelande.
Ska prova tanka spelet från en annan tracker. Tror inte det är skivorna som spökar för jag kör rena Taiyo Yuden. Bränner de även i 4x. Ska testa på RW skivor först tror jag.
NTSC versionen fungerar fint. Förstår mig inte på det här.
Bookmarks