Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Laptop säljes eller bytes mot en PSP

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30

    Laptop säljes eller bytes mot en PSP

    Hej hopp alla glada!
    Jag har rensat lite i garderoberna hemma o plockat fram en laptop som inte används länge som jag tänkte kunde få en ny ägare.

    Det är en Dell Latitude CPi modell och tenkiska data är P2-400 128 Ram 5-6Gb Hdd, Modulär Cd-Rom samt batteri som är 3.månader nytt.
    Inte en enda pixen är död och laptopen är i oerhört gott skick med ett 3 månader nytt batteri. Anledningne till det fina skicket är att den suttit i en Laptop docka hela tiden och både Tangentbord,Mus,Nätverk,Ljud och monitor använts externt.

    För tillfället körs det XP Pro på den men Windows 2000 är mer att rekommendera då det är mindre tungladdat.

    Du får även med en laptopväska att bära med dig den i samt en transformator för att köra på nätdrift eller ladda den efter den kört på batterikraften.

    Priset avser hämtning men jag kan även köra ut den om vi råkar bo nära varandra "Strax söder om Globenhållet" Prutat o klart.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du kan få byta den mot en av mina unbrickade psp jag har liggande här :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Du kan få byta den mot en av mina unbrickade psp jag har liggande här :-)
    Topp

    Den kan ju köras med dina gamla Flashprogram för att flasha Pioneerspelare som vi gjorde förr i tiden

    Den har ju serieutgång o kan stå fristående o arbeta *ler*

    Laptop bytt mot en PSP!
    Tackar o bockar Hansi
    Last edited by Pendragon; 2007-08-28 at 15:26.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Om nya upphovsrättslagen 2005-07-01
    By Hansi in forum Fritt Forum
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 14:53
  2. Psp Fw 1.5
    By stvikt in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 10:46
  3. Bytes: Moddad Xbox mot Orörd.
    By Alarinn in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2005-03-15, 22:34
  4. Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-01-12, 15:18
  5. xecuter2 pro säljes eller bytes mot lite
    By xboxnisse in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-18, 22:28

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •