Tävling avslutad.
Länk till nya tävlingen.
Wii Tävling #3 (uppdaterad 2007-08-24)
Pris Tävling 2/2
Spel:
Delmoment: Boxing: Dodging
Deadline: 2007-08-31 - 23:59
Pris: RGB-Kabel till Wii
Ja då är det dags att använda hela kroppen.
Ställning på denna tävling
Poäng från förra tävlingen.
Det som krävs:
- 5p djstiv
- 4p Bjerlk
- 3p jaccee
- 2p Glericus
- 1p CeA
- TV & Wii
- Spelet i fråga
- Grym spel förmåga
- Kamera / Webbkamera
- Papper & penna
- Kaffe / Jolt Cola
- Använd gärna sidor som ImageShack för att lägga upp bilder.
Regler
- Från och med att jag postar en tävling har ni en vecka på er att vinna den.
- Posta sista timmen med de bästa resultatet är inte meningen i tävlingen, uppdatera gärna eftersom. En gång om dagen eller nått, så blir det mer fart på tävlingen om alla får högre mål att nå. Ni få uppdatera resultatet hur många gånger ni vill.
- Det krävs bevis för att kora en vinnare. För att bevisa resultatet skriver du på ett papper "www.psxcare.com" (ditt nick om du vill) och placera de bredvid ditt highscore och ta en bild. Skulle ni vilja filma så finns denna pryl på PSXCare. XCM V-Box
- Fusk kommer naturligt vis leda till avstängning från tävlingen i framtiden.
- Skulle det vara så att jag skapat så pass dålig tävling att två eller flera får max score, så är det den som får det först som vinner.
- Den som vunnit ett pris skriver er mail i forumet. Så kontakta jag er angående var priset skall skickas.
Tävlings upplägg med priser.
Eftersom PSXCare är så snäll att sponsra med priser så la jag upp följande upplägg.
Det blir en två veckors tävling per pris. Varje vecka utser jag top 5 vinnare på tävlingen, dom får 1-5 poäng att ta med sig till andra veckan. Där gör man samma procedur som veckan innan och räknar ihop poäng för att få fram vinnaren.
Skulle de vara så att det är en delad första plats så blir det intern tävling veckan efter, inbakat i vanliga tävlingen.
(om det är några funderingar så kan jag skriva om detta på ett bättre sätt.)
Framtiden
Mina planer framöver är att göra tävlingar av följande spel: Wii sports, Wii Play, Wario, Brain academy.
Men jag börjar med wii sports några tävlingar tills den börja komma igång.
Det är lätt att de blir för lite medtävlande om jag tar ett spel som bara några äger.
Om detta flyter på i framtiden och det bli många aktiva tävlande kan man börja dra igång wi-fi turneringar på olika spel.
Hall of Fame
Länk till alla vinnare.
- MrMuppo
- djstiv
- jaccee
Om ni har frågor eller funderingar så kan jag nås på putte@timra.se mail/msn.
Bookmarks