Då är det dags att golfa lite, ska bli kul att köra med lite förbättringar.
Då är det dags att golfa lite, ska bli kul att köra med lite förbättringar.
Blir att testa idag )
Finns inget språk angivet, är den engelsk?
Är det inte japansk/koreanskt/norkst spel så är det ganska klart att Eng finns med som språk
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
glericus: Vilken firmware version har du? Jag fick nämligen förfrågan om att uppdatera min Wii och jag matade ju då ut skivan innan den började uppdatera. Antar att du har senaste eller typ 3.0E och har kört kkw-wiikey.1.2.on.firmware.3.0.PAL eller har du kanske inte WiiKey?
Måste väl i vilket fall som helst skaffa en GC kontroll eftersom jag inte har någon.
/t-m00re
Men det är ju ett europeiskt spel så en uppdatering är ju bara bra, eller?
Jo visst är det bra med en uppdatering men jag undrade bara ifall det skulle bli som så att jag blir tvungen att köra en konfig disk eftersom jag inte har någon GC kontroll så vill jag inte sitta hela kvällen och inte kunna spela för att jag måste köra konfig disken men kan inte konfa eftersom jag än så länge inte har inhandlat en GC kontroll (kommer väl göra det imorgon).
/t-m00re
Antingen är t-m00re mycket förvirrad eller så är det bara jag som är sjukt bakis.
frapp: jag misstänker att du är för bakis men jag är väl lite förvirrad också :P blev ju lite freaked out när jag såg att den ville uppdatera mitt Wii, och eftersom jag inte har en GC kontroll så kan jag inte köra config skivan som fixar till chippet ifall man får firmware 3.0E men allt löste sig iaf, jag har fortfarande kvar samma firmware som tidigare så ja vet inte riktigt vad den där uppdateringen var bra för
/t-m00re
har jag inte fel så kan du styra setupdisken med reset knappen
Är det dåligt att ha 3.0E?
Jag kör 3.0E o har inte stött på några problem. Har ett WiiKey
Bookmarks