Finns det att köpa Joystick spak? Jag vet att det finns att köpa kretskort men jag vill bara ha spaken. eller kommer http://www.psxcare.com/product.php?xProd=548&xSec=64 med spak?
Finns det att köpa Joystick spak? Jag vet att det finns att köpa kretskort men jag vill bara ha spaken. eller kommer http://www.psxcare.com/product.php?xProd=548&xSec=64 med spak?
En liten undran bara ... Hur gör man för att tappa bort spaken???
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Kan man tappa spaken? De visste jag inte xD
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Det kommer upp nya delar till psp i webshoppen snart, bl.a. en sats med alla knapparna för vit respektive svart psp. Vi hann inte med det idag, alltid mycket att hinna ikapp på måndagar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
har för mig att *********** hade spak eller har jag fel?
E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig
Nån som vill skänka mig en ps3?
hahah gick juh inte att skriva butikens namn.. pma mig så får du länken
Hittade pucken för 79 och hållaren för 29 =))
Last edited by romanochavo; 2007-08-29 at 01:46.
E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig
Nån som vill skänka mig en ps3?
tack .. hitta en satts med olika varianter för 150 kr ;D
Bookmarks