Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Uppdatering på Flatout

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    93
    Respekt
    18

    Uppdatering på Flatout

    Tjena Gubbs. Har haft min 360 utlånad ett bra tag, och fick tillbaka den igår, nu till frågan: Brände FlatOut.Ultimate.Carnage.PAL.XBOX360-FW och den hade en uppdatering på sig, så frågan är, vad är det för uppdate? ofarlig? har en samsung med 5.3 FW i och inte kört några uppdateringar sen våruppdateringen. Tack på förhand.


    Sorry Mickys

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Eftersom du kör gammal firmware så kan du räkna med att din 360 är/blir bannad från live.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    93
    Respekt
    18
    Liven struntar jag i, frågan är vad updaten som ligger på spelet gör? Är det den uppdateringen som MS släppte för ett tag sen = massbanningen? Så uppdaterar jag måste jag flasha om boxen med Extreme för att kunna lira nyare spelen ?

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Men det är ingen fara att köra den där uppdateringen så länge man har flashat med iXtreme 1.2 innan va???

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är helt normalt att nya spel installerar uppdateringar, bara å köra just nu iaf.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    93
    Respekt
    18
    Okej, har nu kört uppdateringen på skivan. Nu till det märkliga.

    Alla gamla spel fungerar, plus tex: Colin_McRae_DIRT_PAL_XBOX360-SPARE
    MEN nyare spel så som tex The Darkness, Tiger Woods 08 osv dom som alltså är stealthpatchade för iExtreme. Dom går inte igång.. Så hur ska jag gå tillväga nu? Boxen är säkerligen bannad från liven. Har inte testat äns. Men måste jag flasha om den till iExtreme FW för att kunna lira nya spel!? och då kommer inte dom gamla spelen att fungera om jag förstått det hela rätt?

Liknande diskussioner

  1. dags för en firmware uppdatering kanske?
    By Ubermench in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-16, 16:51
  2. Fel vid uppdatering Mario Charge
    By [VTi] in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-09, 22:26
  3. Uppdatering på marketplace!
    By Tre Kronor in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-03, 00:18
  4. Xbox Live Uppdatering
    By maqen in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 16:07
  5. Ny uppdatering
    By badguy in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 10:58

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •