Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Köpte ett klistermärke

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    Köpte ett klistermärke

    Och det var nästan i lika dåligt skick som mitt gamla som jag våldfört mig på, taskigt psxcare, om jag betalar 360kr för ett klistermärke vill jag åtminstone att skiten är i bra skick.

  2. #2
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    65
    Respekt
    18
    Varför bryr du dig ens om att köpa ett klistermärke ?

    Du får ju skylla dig själv, e ju som att slänga pengarna i sjön. Jag skickade in min flashad å med ett klistermärkte som såg ut at vara sönderbitet. Va inga problem alls. Fattar inte varför folk envisas med att köpa ett.

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    47
    Respekt
    18
    Lite onödigt dålig stämning här..
    Xbox360, Hitachi 0047DJ, Flashad med Maximus-Garyopa_XTRM-HITACHv2_3_Stealth
    Skicka gärna en spelinvite =)
    http://card.mygamercard.net/sig/vibban.png

  4. #4
    Registrerade
    Feb 2007
    Från
    Floda 2mil ifrån Götet
    Inlägg
    53
    Respekt
    18
    Jo känns ju lite tråkigt

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2006
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    163
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av `rzr Visa Inlägg
    Varför bryr du dig ens om att köpa ett klistermärke ?

    Du får ju skylla dig själv, e ju som att slänga pengarna i sjön. Jag skickade in min flashad å med ett klistermärkte som såg ut at vara sönderbitet. Va inga problem alls. Fattar inte varför folk envisas med att köpa ett.
    Om man vill köpa så ska man få det, dock är det dåligt om psxcare skulle skicka ett märke till någon som är så pass dåligt då det står "Mycket bra skick" i beskrivningen...ring till butiken och red ut det.

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja varför gnälla i forumet, bara å ringa eller maila så skickar vi ett bättre. Eftersom jag försöker stressa av lite och drar ner på mina timmar i butiken under augusti då det ändå är lite lågsäsong inför hösten så kan det bli lite knas med vad som packas osv pga mindre erfaren extrapersonal.

    Eller så är du onödigt pedantisk, ta gärna ett foto på märket. Det gör inget om det är små skador på det, det går igenom ändå eftersom dom kan se ut sådär ändå.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Förlåt om jag verkade sur, jag hade haft en riktigt dålig dag.

    Och nej jag är inte pedantiskt, det var ett stort 'jack' över mitten O:et i "Microsoft" det såg helt enkelt ut som ett begagnat klistermärke.
    Saken är den att när man betalar så mycket för en sån lite sak så vill man åtminstone att saken ser ny ut.

    Nu har jag skickat iväg den med UPS så det är inte mycket att göra åt det nu, hoppas ni håller bättre koll över kvaliteten på klistermärkena i framtiden.

  8. #8
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    321
    Respekt
    18
    Lite OT men det verkar va nya klistermärken på gång, nån som fått ett sånt än?
    http://www.xbox-scene.com/xbox1data/...plLCHGXrFz.php

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja vi har sett sådana på boxar vi fått tillbaka från service. Var inte svårare att plocka bort oskadade än de gamla enligt en av mina tekniker.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. vilket bios ska man ha i ett muppet x chip?
    By jåå in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-12, 15:05
  2. xbox 360 Ixtreme 1.0 - hur vet jag om ett spel fungerar?
    By avskedsfest in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 22:01
  3. Ett connectivity kit till samsung?
    By who_carres in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 13:38
  4. någon lösning till ett noob-problem?
    By Sandren in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 09:01
  5. Tvn börjar bara flimmra när jag ska starta ett spel
    By Nennee in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 22:30

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •