Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Cyclo DS, fråga ?

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    Cyclo DS, fråga ?

    Hej, jag har några frågor!

    Jag har skaffat Cyclo DS, å skulle vilja gärna spela GBA spel på min Nds Lite, men när jag Conventerar GBA spelen jag vill ha, å sedan lägger in dem i min Micro SD 2gb, så kommer det ju upp "Nintendo Game Boy" loggan, sedan så händer det inget mer. men jag har fått några spel å fungera men, inte så många. Undrar bara om det är i någon spec. mapp man ska lägga in spelen i eller bara rätt in i root mappen ?

    Eller finns det något annat Flash kort för så att man ska kunna spela Alla Gba spelen utan problem ?

    tack //

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    37
    Respekt
    17
    Menar du Cyclo Evolution DS, så är den bara för NDS spel. Om du vill spela GBA spel så måste du ha t. ex M3 REAL Perfect Bundle Kit. Den har slot-2 adapter. Men det kanske finns någon annan slot-2 gba adapter som passar till cyclo Evolution DS.

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Cyclo DS är en (dålig) slot-2 adapter, tror den har massor med begränsningar för GBA användning.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. M3 Simply och Cyclo DS
    By Goku_93 in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 13:25
  2. Cyclo Evolution + Cyclo ds?
    By RockyMontana in forum Nintendo DS - Övriga Flashkassetter
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2007-08-12, 00:46
  3. R4 + CYCLO film hjälp
    By Zyhorn in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 16:30
  4. CYCLO EVOLUTION, Action Replay, Xploder Advance cartridge. Jag behöver er hjälp.
    By Endorphin in forum Nintendo DS - Övriga Flashkassetter
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 18:18
  5. Cyclo Ds
    By Lillcute in forum Nintendo DS - Övriga Flashkassetter
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 12:07

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •