Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Boxen dör i spelet

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18

Boxen dör i spelet

Hej jag har stora problem med minn xbox 360 jag kan göra allt med den förutom att spela spel den kan vara på i timmar och går kanoon men så fort jag startar ett spel så efter cirka 3 min så låser sig all och jag startar om boxen å då går allt som det ska tills jag startar ett spel igen Ps har inte röd ring nån som har samma cp fel eller e det nån som vet vad som kan vara felet ps igen har moddat boxen så kan ej lämna inn den

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av anders winberg Visa Inlägg
    har moddat boxen så kan ej lämna inn den
    Jag lämnade in min flashade + bannade + trasiga box på Siba och fick en ny, oflashad, icke bannad samt fungerande box tillbaka.

Samma för min polare som skickade sin flashade + bannade + trasiga box till Microsoft.

Fast då är ju frågan hur mycket du "moddat" boxen. Är det mer moddat än bara en flashning kan det ju vara något där som gör att boxen inte fungerar... Att den låser sig så där enbart när du spelar låter ju onekligen som något som har med värme att göra...

//J

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    japp fick reda på att det var graficortet som blev för varmt

Registrerade
    Sep 2007
    Respekt
    0
    jag har exakt samma problem, vad ska man göra da om det nu är som du säger, att grafikkortet blir förvarmt? reklamera boxen? eller finns det någon annan lösning?

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    om du har garantin kvar så lämna inn den jag har ju total moddat min så det går inte men om du inte har det å garantin e slut så kan du göra som jag öppna upp den å ta bort å ställ dvd läsaren på sidan där under hittar du en stor kyl flens sätt dit /lägg dit eller läg en stor fläckt över hela boxen så kyler den ner allt å det funkar skit bra för mig men som jag ska göra nu man vill ju inte ha sin bos i delar på golvet eller= så kan du ta lossa allt så att du komemr åt under sidan av kortet till kyl flänsen så kan du ta bort den å lägga på ny kul pasta eller vad du nu kör med sen tryckr du på flensen igen å sätter ihopp boxen funkar dte inte då ja då e det kört /eller så kör du med den stora fläkten XD^^

edit: Min stavning suger

Liknande diskussioner

1. Få ut allt ljud från PC till boxen.
    By entranced in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 20:28
  2. Vilket flash har boxen?
    By fex in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-08-13, 00:28
  3. Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 23:45
  4. HJÄLP!! Boxen startar inte längre?
    By sandbergsomfan in forum DUO-X2 support