Går det att använda PC -> PS USB Converter som finns här med PS2 kontroller med dom analoga knapparna?
Går det att använda PC -> PS USB Converter som finns här med PS2 kontroller med dom analoga knapparna?
Ja, men vad jag vet så bryr sig inte drivrutinen om att x/o/triangel/fyrkant osv också är analoga utan hanterar dom som vanliga digitala knappar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Aj då, d var ju typ dåligt, finns d inga nyare drivrutiner som fixar d eller nått sånt? Eller finns det några gamepads som har analoga knappar?
Du klarar dig väl bra med de analoga spakarna :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jo jag antar att jag får göra det då![]()
Men den klarar väl av dom analoga spakarna? Måste ju vara på den säkra sidan, men funkar vibrationen på pc spel då?
Bookmarks