Underbart spel
Underbart spel
krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
peeääs trää tyst
Verkligen inte...
Visst grafiken är bra, allt annat är bara medioker. Skulle inte ens pallat första skivan om jag inte vore en stor RPG fan.
Håller faktiskt på och kämpar mig igenom det nu, och tycker det är rätt mediokert. Enda som är kul i spelet är ju filmsekvenserna. Sedan är ju resten bara en massa meningslösa fighter som man klarar av utan att ens titta på tv-apparaten. Är fortfarande på första skivan och har väll inte spelat så värst länge, har kommit till någon undervattensgrotta, så det kanske blir bättre längre in i spelet?
Sedan vet jag inte om det bara är jag, men tycker det är väldigt lätt och springa vilse på vissa ställen. Speciellt när man är utomhus och kameran låser sig i ett visst läge, efter ett par snurrande så är det nästintill omöjligt och veta från vilket håll man kom ifrån :/
Och på sjukhus banan såg ju nästan allt precis likadant ut så där blev det till och springa lite fram och tillbaka, heh... Antar att dom snåla lite när dom designade banorna på spelet, för jag har annars väldigt bra lokalsinne, men i det här spelet är det som bortblåst :P
Smaken är som baken, sitter och spelar Blue Dragon och känner enbart fröjd och njutning hela tiden.
Har inte gillat ett RPG såhär sen typ... Final Fantasy 7 och 9.
hur vågar du dra upp final fantasy 7? gah.
gamla goa tiden.
nu mera kommer bara skitrpg spel.
Tycker att den är bra, något annat än bara FPS etc.
Förstår nu att Final Fantasy serien är så omtyckt.
Bookmarks